04 ביולי, 2011

בקרוב אצלכם

עונת החתונות נפתחת בקול ששון וזה בדיוק הזמן לברר עם קרין מוסקונה, מפיקת אירועי בוטיק, מה זה בדיוק חתונת סופ"ש

בעת האחרונה נראה כאילו כולם עוסקים בחתונות. בכל מקום אליו מביטים – נתקלים באינספור כתבות ותוכניות ריאליטי למינהן שמתרכזות בעניין, והופכות את החתונה מטקס רבני – לטרנד. כולם רוצים חתונה, אבל לא "סתם חתונה", אלא לעשות משהו בדרך שונה. "לא כמו כולם" – זה המשפט הקבוע. אז אם גם אתם מעוניינים במשהו לא רגיל (או מכירים זוג כזה) – יש לי רעיון בשבילכם: מה דעתכם לוותר על ארגון חתונה מסורתית – ולעבור לחתונה של סופ"ש שלם, כולל לינה ואולי אפילו טיול?

אם נפשט את הדברים, דמיינו חתונה שמתחילה בשישי בצהריים, נניח במדבר (אפשר גם בצפון הארץ, באווירה של יער, או דווקא בים). קוקטיילים, לאונג' מדברי, מוזיקת צ'ילאאוט, משתה חגיגי, ארוחת מלכים וחופה בארבע אחר הצהריים, כשברקע מחכה לכם שיירת גמלים. לאחר מכן – מסיבת ריקודים אמיתית, שמתפתחת לטרנסים ונמשכת לתוך הלילה. ומכאן – מי שרוצה – חוזר בהסעות המאורגנות למרכז, אך הרוב וודאי יישארו ללון בצורה זו או אחרת (אוהלים, צימרים, מלון בוטיק). למחרת – ארוחת בוקר מפנקת יחד עם כל האורחים, מעבירים את ההנגאובר בשלווה, וחוזרים הביתה. מדובר בחתונה שלא תשכח, מניסיון.

אז למי זה מתאים?
•    לזוגות עם משפחות תומכות ובעלות "ראש פתוח", המוכנות "לטרטר" את האורחים למרחקים גדולים מהמקובל (החתונות הללו נערכות בלוקיישנים אקזוטיים בדרום או בצפון, דבר המצריך נסיעה – בייחוד אם מדובר בזוג שמגיע מהמרכז).
•    לזוגות שיש להם קהל גדול של חבר'ה צעירים (או צעירים ברוחם), שמסוגלים לתחזק מסיבה לתוך הלילה.
•    למי שבאמת מחפש חוויה מרגשת, מגבשת ואחרת!

איך בוחרים מקום לחתונה כזו?
בחירת המקום היא כמובן המרכיב החשוב ביותר, מאחר ויש לבחור מקום שמאפשר לינה לכל האורחים, בתנאים טובים, במחירים סבירים והכי חשוב באופן ייחודי. הרי אין זו חוכמה לעשות חתונה בסתם מלון גדול ולשכן את האורחים בחדרים…לכן, שווה לחפש מקומות בעלי אופי שונה, עם דגש על מקומות שהקהל הרחב פחות מכיר. אגב, חשוב לאתר מקום בו יש בכל זאת מס' מסוים של חדרים בשביל המשפחה הקרובה והאורחים המבוגרים יותר. מקומות מומלצים לארוע כזה הם למשל חווארי מצדה, נחל זוהר או כפר הנוקדים.

כמה זה עולה לכם?
עלויות הם כמובן פונקציה של תוכן, כמות אורחים, וכמות האנשים שיישארו ללון. אך אם לא נחשיב כרגע את מרכיב הלינה, וניקח לדוגמא 300 אורחים, כדאי לקחת בחשבון הוצאה של מינימום 250,000 ש"ח וצפונה.

ומה עם הלוגיסטיקה?
כמובן שמדובר בלוגיסטיקה מורכבת הכוללת בחירת קונספט, הרשמה מדויקת וקבלת נתוני אמת על כמות האורחים, גילאי האורחים (למשל, במידה ויש הרבה ילדים, יש לדאוג לפעילות עבורם), דרכי ההסעה, תכנון הלינות, וכמובן הפקה טכנית, שיכולה להיות די מורכבת אם מדובר בארוע שמוקם מאפס בשטח עצמו.

איך בונים לו"ז נכון?
מאחר ומדובר בחתונה ארוכה, לא כדאי שהאירוע יהיה מייגע וסתם יימשך ויימשך. לכן, חשוב מאוד לבצע עבודת הכנה דקדקנית, הבוחנת את אופי האורחים, הסגנון והגילאים, וכך נדע כיצד לרגש אותם וליצור כל הזמן שיאים חדשים ומרגשים עבורם.

לסיום – או בתור התחלה – הנה לכם רעיון בקווים כלליים לחתונה שונה לחלוטין מכל מה שהכרתם. מכאן והלאה הכול נתון לדימיונכם ותעוזתכם.

– התמונות באדיבות קרין מוסקונה, הפקת אירועי בוטיק

 

רק בשמחות. חתונה לבנה במדבר

 

 

רגע, מי אמרנו לוקח את סבתא הביתה? חתונת סופ"ש במדבר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה