23 בפברואר, 2016

בקומפורט זון

הכירו את המושג האופנתי שממלא את לבנו שמחה גדולה - "אובר סייז". הנה 3 שמלות גדולות ורחבות שמדגימות אושר מה הוא

אנחנו עוד לגמרי זוכרים את הימים בהם ביקשנו מהחייט בלי בושה 'להצר לנו קצת במותן'; מנה-חמה החזיקה אותנו יופי עד הערב, ולא היינו צריכים להכניס חזרה את הבטן כשהחתיך של השכבה היה עובר (מוטי, אתה בטינדר?).

מאז עברו הרבה שניצלים במחבת, ואיכשהוא מצאנו את עצמנו מבקשים בחנויות "סליחה, יש לכם כזה באוֹבֶר-סָייז?". אבל לא רק מהסיבות הפיגורטיביות: מדובר במידה הכי מנחמת על המדף, בגזרה הכי למבינות עניין ושהכי תפגוש אתכם באזור הנוחות, פינת השיק הצרפתי. יצאנו לתפוס 3 שמלות רחבות, מחמיאות ושוות, אצל המעצבות שיודעות מקרוב איך עושים רחוק (מהגוף):

#1 השמלה – "רובין" (בתמונה למעלה)
המעצבת – דנה סידי
מה קורה פה – אצל מאסטרית האובר-סייז, דנה סידי, שכבר 7 שנים מעצבת אאוטפיטים גדולים בגזרות נדיבות ומושקעות בפרטים קטנים, מצאנו שמלה לחובבות הסטייל הכפרי, עם שרוולים תפוחים בסיומת כפתורים ועיטורי רקמה. יש לה גם חגורה עם פרנזים, כיסים אלכסוניים וסיומת בגזרת וולאן. קיימת בצבעי פסים כחול-לבן, שחור-לבן או אדום-לבן, ורוד, שחור, פפיטה תכלת-חום או תכלת בורדו. מתאימה למידות 36-46.
תהיה מושלמת על – יובל שרף במסיבת הפתעה ליעל גולדמן.
כמה ומאיפה – עכשיו ב-399 ש"ח, מחנות האונליין של המעצבת
 

 

#2

ה-מידה שלנו. שמלת אוברסייז של נטע אפרתי

גם אובר-סייז צריך לדעת לעשות. שמלת GARD של נטע אפרתי


השמלה
– Gard
המעצבת – נטע אפרתי
מה קורה פה – בין שמלות ערב נוצצות ופריטים מלאי גלאם, תמצאו אצל נטע אפרתי שמלת דגל בסט-סלר נעימה, קז'ואלית ולא מחייבת, אבל עם נוכחות כמו שרק אובר-סייז יכולה לעשות. היא מגיעה עד הברך ועם שרוולים ארוכים, 2 כיסים קדמיים, ובצבעי שמנת (בתמונה), חום כהה, בהיר, או שחור-מנומר. מתאימה למידות 34-46.
תהיה מושלמת על – קורין גדעון. חולים לך על התלתלים.
כמה ומאיפה – עכשיו ב-245 ש"ח, מחנות האונליין של המעצבת
 

 

 

#3

אשפיות האוברסייז. שמלת RISING SUN של Stella & Lori

אשפיות האובר-סייז. שמלת RISING SUN של Stella & Lori


השמלה
– Rising Sun
המעצבות – Stella & Lori, של זוהר בלנק-קמה וורד-בלנק-גריזים
מה קורה פה – למי שכבר מכורה לשמלות הרחבות והקוליות של "סטלה ולורי" (חוצפה, הכל יפה מדי!), הנה הצצה לשמלה חדשה ממש, שנחתה השבוע בחנות ומבשרת את בואה של עונת המעבר. מגיעה באורך עד הברך עם שרוולים עד המרפק בסיומת וואלנים צבעוניים (המתחלפים בדוגמאות בכל שמלה), שני כיסים ורוכסן נסתר בגב. קיימת בפסים כחול-לבן (בתמונה), אפור, מנומר ורוד-אפור או שחור-לבן. עשויה כותנה מעורבת פוליאסטר ומתאימה למידות 36-44.
תהיה מושלמת על – עצמנו, בבייבי שאוור של בר רפאלוש
כמה ומאיפה – חדשה! 990 ש"ח, מחנות הסטודיו – אייבשיץ 10, מתחם בזל, תל אביב, או בקרוב בחנות האונליין. פרטים באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה