19 ביולי, 2011

בעקבות גאודי

הסנדלים שכל תושבי ברצלונה לא מפסיקים לחרוש עליהם כבר מאתיים שנה – נחתו סוף סוף בישראל

בביקורנו האחרון בספרד (שעוד תשמעו עליו רבות), שמנו לב כי כל ברצֵלוֹנאי/ת שלישי/ת הולכים ברחוב עם בדיוק אותם סנדלים. אבל בדיוק. תוך שעתיים הבנו כי לסנדלים קוראים AVARCAS, והם עבור הספרדים מה שה-הוויאנס עבור הברזילאים, הקבקבים עבור ההולנדים והשקפקפים עבורנו. יום אחר כך כבר החלטנו להצטרף לטרנד, אולם לצערנו באף מקום לא מצאנו את הצבע המתאים במידה הנכונה (חוץ מחנות אחת, בה המוכרת היצירתית הדביקה את המספר "37" על דגם במידה 39, וקיוותה לטוב. סיפור אמיתי).

בדיוק בגלל זה שמחנו לגלות לאחרונה שמישהו בארץ כבר שם לב לפנינו לתופעה, והחליט לייבא אותה עד אלינו: בני הזוג פרנק וסנדרה שור, שהתגוררו במהלך 2004 בברצלונה, לא יכלו שלא להתאהב בסנדלי "אווארקס". אך רק במאי האחרון ואחרי שהבינו כי מיליון קאטלונים לא טועים, החליטו לגייר בעצמם את סנדל העור הרחב, עם חריץ הפיפ-טואו בחזית ורצועת הקרסול האחורית – שמיוצר בעבודת יד בספרד כבר למעלה מ-200 שנה.  

הדגם הבסיסי שעוצב במקור מעור חום טבעי (כולל הסוליה) עבור תושבי השדות והכפרים, מאופיין בעמידות ונוחות גבוהה – נסו לשוטט איתו בעיר מכנסיית הפמילייה של גאודי ועד לפארק גואל ותראו בעצמכם. עם השנים, הוחלפה סוליית העור בגומי, נולדו עשרות צבעים חדשים (כחול, לבן, ורוד, אפור, צהוב, אדום וכו') במגוון דגמים שנמכרים כיום בכל אזורי החוף הבאלאריים, באנגליה, אמריקה, אוסטרליה, ניו זילנד וסוף-סוף גם ממש פה, תחת השם FRANK TORO.

תפסו ראש קאטלוני, נסו את הסנדלים בצבע האהוב עליכם ותראו איך בשנייה אתם מוכנים לחופשה בפלמה דה מיורקה. אנחנו פנויים עד סוף אוגוסט.

סנדלי AVARCAS (בינתיים רק עד מידה 42) – 350 ש"ח, תיקי עור תואמים – 600 ש"ח
להשיג ישירות מהיבואנים "פרנק טורו", טל': 054-8141262 (פרנק), 054-2329802 (סנדרה) info@franktoro.co.il, www.franktoro.co.il. או ב-"אמברלה" (דיזנגוף 252, תל אביב); "הסילו" (כפר הס); "גדולות מהחיים" (הרצליה); "אחותי ואני" (כרכור); "אורית בגדים יפים" (אבן יהודה) "רונית נפשי" (קרית טבעון)
.

 

סנדלים תנ"כים? מאחוריכם. Avarcas של Frank Toro

 

[PSGallery=75k2e102k2q]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה