23 ביוני, 2015

בעיניים של הילדים שלנו

משקפיים לילדים ופעוטות, שגם נראים מעולה וגם מבוטחים מפני נזק ואובדן? או שבעל הבית חטף מכת שמש או שזה הדבר הכי טוב שקרה לנו הקיץ

כל מי שחושב שמסובך לצאת בגשם עם הילדים, עוד לא חווה קיץ בישראל. מאיפה להתחיל? מהלחות שנצברת להם באזורים הכי אזוטריים (ממתי פופיק מזיע)? מהיתושים שאוכלים אותם בלי קטשופ? או הכי גרוע – הסינוור שמכה בעגלה מכל כיוון, מבלי שלחסרי הישע והכובע האלה יהיה איפה להסתתר.

במקום להסתבך עם שמשיה שעושה בקושי צל למרפק או לנסוע אחורנית נגד כיוון השמש (היינו שם) – הכירו את גלגל ההצלה הבא: Babiators, חיבור של בייבי ו-Aviators, כלומר משקפי טייסים מגניבים לפעוטות וטייסי משנה עד גיל 14. עזבו לרגע את העובדה שהם כבר נראו על אפים מפורסמים כמו הילדים של שרה ג'סיקה פרקר או אלן דג'נרס, ועזבו את העניין שהם נחשבים לבטוחים ולעמידים ביותר בשוק (מסגרת הפלסטיק נקייה מרעלים, העדשה חסינה בפני ניפוץ, ומגנה ב-100% מקרניים מסוכנות על כל אזור העיניים). השוס הכי גדול נמצא דווקא באותיות הקטנות: "אחריות מלאה לשנה במקרה של אובדן או נזק". בעל הבית שלכם מחופף, כן? בואו נגיד ככה, אם הם שורדים את תרגילי הפילאטיס שהקטן שלנו מתכנן להם, פלוס נפילה מגובה המגלשה הגבוהה, שורדים כצעצוע נשכן ומתחמקים מאובדן על היום הראשון בגן (או המוקדם מבינהם) – אנחנו קונים 10 זוגות, לכל שנה מעכשיו והלאה.

מולי פינינג, היזמית שפיתחה אותם בזמן שחייתה עם בעלה טד בבסיס צבאי בדרום קרוליינה (ונחרדה לראות את ילדי הטייסים מסתנוורים כל היום), דאגה שכל עדשה תהיה עשויה מחומר עמיד ביותר המשמש גם כחלונות מטוסים, ולכן במקרה הכי גרוע רק "קופצת" מהמסגרת, אך ניתנת מיד להחזרה. בכל דגם (טייסים, פולארויד שמפחית סינווור, ACES של המגניבים, ראייה או משקפת למים) תמצאו צבעים, הדפסים וקייסים קוליים למדי. לקחנו "אדום רוקסטאר" לקטן, "ורוד נסיכות" לגדולה ויאללה ילדודס – צאו לשמש ועזבו את הדולצ'ה של אמא בשקט.

משקפי שמש, ראיה ומים של Babiators – החל מ-149 ש"ח (מידות: מ-6 חודשים ועד 7 שנים. דגם ACES מתאים לגילאי 7-14 שנים)
להשיג באתר ובחנויות ילדים ואופטיקה נבחרות. משקפיים חלופיים מתנה במקרה של אובדן או נזק שנגרם תוך שנה מיום הרכישה (מותנה בהרשמה באתר תוך 30 יום מהקניה). לפרטים נוספים "בייביאטורס ישראל", טל': 03.9400077

 

הדקו חגורות, אנחנו ממריאים למגלשה. דגמי בייביאטורס לכל גיל

הדקו חגורות, אנחנו ממריאים למגלשה. דגמי בייביאטורס לכל גיל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה