23 ביולי, 2010

בעזרת השף

החל מיום שני, מסעדות שף ברחבי הארץ (ובארה"ב!) מזמינות אותנו לאכול שלוש מנות גורמה, כולל קינוח - ועוד לקבל עודף משמונים. כנראה עשינו משהו ממש טוב בגלגול הקודם

מה אנחנו בסך הכול רוצים בחיים? מישהו שיעשה לנו קיצי בגב, מזגן שלא עושה רעש ולאכול כל יום שלוש מנות גורמה במחיר של חצי סביח. זה הכול.


והנה פסטיבל "שף תאכל – כל מה שטוב" חוזר בפעם החמישית לענג לנו את בלוטות הטעם, והקיץ החליטו יזמי הפרויקט, טל נחמיה וערן זלינגר – שיבאו את כל הקונספט המשגע הזה משבוע המסעדות המסורתי בניו יורק – לעשות טוב גם לכל הישראלים הנופשים כעת בפלורידה ובקליפורניה (אנחנו מדיום ב-"אברקרומבי אנד פיץ'", תודה ששאלתם), ולהציע מנות נפלאות במחיר שפוי – גם אם הוא בדולרים.

כך שבין אם תפסתם דיל קוסט-טו-קוסט לארה"ב ובין אם זממתם על סופ"ש באשקלונה, החל מיום שני הקרוב (26.07) ועד 5 באוגוסט תוכלו ליהנות מארוחה מלאה הכוללת ראשונה, עיקרית וקינוח ב-79 ש"ח בלבד, במגוון מסעדות שף מהממות חושים, שיציעו מנות כמו ניוקי אספרגוס בגבינת מנצ'גו ("פרידה קאלו" בתל אביב), פטה כבד עם טוויסט צ'אטני מקליפות אבטיח ("בלזק" באשדוד) או פילה אמנון על קוסקוס עגבניות (של השף קובי דלל מ-"טוקופיה" בנס ציונה).

ועם כל התענוג הזה, מי צריך בכלל קיצי בגב.

פסטיבל "שף תאכל" – 79 ש"ח לארוחת גורמה (לסועד, כולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח), 26.07.10-05.08.10, במגוון מסעדות ברחבי הארץ
לפרטים נוספים ולרשימת המסעדות המלאה (כולל תפריטים), טל
': 03-6912540 או www.2eat.co.il/cheftohal

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה