02 במאי, 2012

סנדלים יצילו את העולם

סנדלים צהובים של שני בר פותחים לנו את העונה החמה, ועוזרים להרפות מהיאחזות אחרונה בחורף

בתור אנשי חורף מושבעים, קשה לנו להרפות בקלות ולהודות שהקיץ כבר מעבר לפינה. למשרד אנחנו עדיין מגיעים עם צעיף, בבית אנחנו מסרבים להחליף משמיכת פוך לפיקה, ואפילו את אב הבניין הצלחנו לשכנע שישאיר את החימום המרכזי ברצפות (כן, יש דבר כזה) לפחות עוד שבוע. אבל האמת היא שברגע שראינו זוג סנדלים ראשון ומסנוור על מישהי ברחוב (שאף הסכימה לגלות מאיפה!) – לא הצלחנו להתאפק ונמסנו בבת אחת, היישר לתוך החנות של שני בר.

זה 8 שנים שבר, בוגרת בצלאל, משחקת עם הפֵטיש הכי אובססיבי שלנו, ומוציאה תחת ידיה עשרות נעליים צבעוניות, מחמיאות, וסקסיות, שעונות על טווח רחב של ביקושים וסגנונות (מי בנמוכים, מי בגבוהים, מי ליומיום ומי לחופה). בנוסף לשתי חנויות בתל אביב, ואחרי שהציגה דגמים בבוטיקים בחו"ל – פתחה שַני בחורף האחרון סניף חדש בברלין, שרק הגביר אצלה את החשק להצעיד את היצירתיות הישראלית על מדרכות אירופה. והתוצאה, על פי הקולקציה האחרונה: חגיגת צבעים עזים ומבריקים (כמו צהוב, תכלת או ורוד-קורל), גזרות מתפתלות והרבה אוויר חדש לבהונות. ברלינאים, נא להתארגן בהתאם. יש דגם מבריק שנסגר בצורת צווארון, יש דגם עם גימור תחרה לבנה, יש כפכפים בטקסטורת נחש, פרחים, ציפורים ועוד.

את כל הדגמים, אגב, ניתן להשיג גם בחצאי מידות – חדשות טובות במיוחד לכל מי שאצבעותיה דוהרות בסנדלים לא מותאמים או מבצבצות במקומות הלא נכונים. אנחנו כאמור שמנו עין ורגל על דגם בשם "שרה" (בתמונה למעלה), אשר כראוי לשמו עוצב בסגנון חלוצי-מודרני, מתנשא לגובה צנוע של סנטימטר וחצי, ועם רצועות קלועות שתי וערב היוצרות על כף הרגל ציור צהוב עדין ומינימליסטי, שהזכיר לנו כמה בעצם התגעגענו לים, לשמש ולאסתי הפדיקוריסטית. מתי פנוי לך השבוע?

סנדלי רצועות עור מדגם "שרה" – 715 ש"ח (קיים בצהוב ובשחור, טווח מידות – 36-41, כולל חצאי מידות)
להשיג בחנות אונליין של שני בר, או בסניפי המותג – בתל אביב (דיזנגוף 151, טל': 03-5278451; מקווה ישראל 3, מתחם גן החשמל, טל': 03-5605981) ובברלין (רובע מיטֵה), גרמניה:
Torstrasse 62
Berlin Mitte – 10119
Tel:+49.30.6167.1486

 

עובדים על השיזוף. מתוך קולקציית קיץ 2012 של שני בר (צילומים: רוני כנעני)



קורל זה הורוד החדש. מתוך קולקציית הקיץ של שני בר




[PSGallery=bfmklgavxa]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה