03 במאי, 2012

במרחק נגיעה

"המדריך השלם לרייקי" עזר לנו להבין את הכוח שיש לנגיעה אחת רכה

באמת שאנחנו לא הולכים שבי אחרי כל ממבו-ג'מבו, ובטח שלא מפקירים את גופנו לטיפולי מגע מפוקפקים מבלי שחקרנו קודם לעומק את מהות הטיפול, את קורות חייו המפורטים של המטפל ואת תדירות השימוש שלו בדיאודורנט (אנטיפרספירנט). עם זאת, הסכמנו לפתוח חריץ זהיר וחשדני בדלת חיינו לטובת כמה שיטות נבחרות שעשו לנו טוב, וכך חדר לתוכם בסערה הרייקי – שיטת הילינג וריפוי שמקורה ביפן, המבוססת על הנחת כפות הידיים על המטופל. השם "רייקי" מבוסס על שילוב של שני תווים יפניים שפירושם "אנרגיית חיים המכוונת על ידי תודעה אלוהית", ולמרות הפקפקנות הטבועה בנו בנוגע לשמות עם ניחוח אנרגטי, אי אפשר היה להתווכח עם העובדה שהרייקי באמת עזר לנו. ומכיוון שאין לנו כרגע זמן להירשם לקורס רייקי בסיסי (מרוב שאנחנו עסוקים בהסוואת העצלנות הבסיסית שלנו) – הנחנו יד אוהבת על "המדריך השלם לרייקי".

הניוזילנדית גייל רדפורד, מתלמידיו של הגורו ההודי מאסטר נאהארו, רשמה מפיו את שיעורי הרייקי שהעביר והתוצאה תורגמה, בין השאר, גם לעברית: במדריך מצאנו הסברים בסיסיים על עקרונות השיטה, מידע מפורט והנחיות לטיפול עצמי ולטיפול באחרים (כולל בעלי חיים וצמחים). קראנו אותו בשקיקה, וגם אם לא הצלחנו עדיין לטפל במו ידינו באסתריקה החתולה (צאי מתחת למיטה, אסתר. אמרנו לך שזה לא כואב) – לפחות התמלאנו באנרגיה מעצם הידיעה שמצאנו מתנה מנצחת לימי ההולדת הקרובים של חברינו הרוחניים. במיוחד ג', אגב. מאז ומתמיד לא יכולנו להוריד ממנו את הידיים.

הספר "המדריך השלם לרייקי – הכוחות המרפאים בכף ידך" מאת מאסטר נאהארו וגייל רדפורד (תרגום ועריכה: אלישע בן מרדכי, הוצאת אסטרולוג, 240 עמודים) – 128 ש"ח
להשיג בחנויות ואתרי הספרים ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה