08 בנובמבר, 2011

בלי פתק החלפה

קנו לנו אחת (שתיים, שלוש, יותר) כריות סרוגות ידנית מאלו שמכינה טלי ויזל - והשאירו את פתק ההחלפה אצליכם

מי שטבע את האמרה "שונא מתנות יחיה", מתבקש לא להציע לנו חברות בפייסבוק. אנחנו דווקא סבורים שמתנות עושות רק טוב לעור הפנים (למעשה, יש להן אפקט אנטי אייג'ינג מצטבר) וכל המרבה – הרי זה משובח. לכן, ומאחר ש'תקופת החגים' היא מושג גמיש שמבחינתנו יכול להימתח עד דצמבר, אנחנו גאים בזאת לרמוז מפורשות על המתנה המועדפת עלינו, ומי שיבחר לצ'פר אותנו יכול כבר עכשיו לוותר על פתק ההחלפה.

מדובר בכריות סרוגות בגוונים שקטים שמצאנו ב"וינטאג' מרקט" – חנות מקוונת וגם סטודיו בוטיק לחידוש רהיטים, המתמחה בהסבת רהיטים מסוגננים והפיכתם למודרניים בניחוח נוסטלגי. את הסטודיו הקימה טלי ויזל, מעצבת אופנה ואם לתאומים עם הרבה דגדוגי יצירה בידיים, שאוספת ורוכשת רהיטים מהארץ ומהעולם, צובעת, מרפדת, משלבת דוגמאות וטקסטורות ויוצרת רהיטים וחפצים שכולם יחידים מסוגם. ב"וינטאג' מרקט" אפשר למצוא גם, כאמור, כריות שנראות לנו פשוט מטריפות, וגם שמיכות, תמונות, מראות, שעוני קיר, קופסאות אחסון, לוחות מודעות ועוד, וטלי תשמח לקבל מכם פריטים לצביעה ולחידוש על פי הזמנה. הסגנון המאפיין את כל מה שיוצא תחת ידיה הוא מעודן, רומנטי, כפרי, קסום ומיושן, עם קריצה.

ורק כדי לחדד את המסר לכל אהובינו, ושלא יהיו אי הבנות: נשמח לשתי כריות סרוגות לכל ספה (יש לנו שתיים), בגווני קרם. אפשר גם באפור. תודה. ידענו שיש לנו על מי לסמוך.

כריות סרוגות בעבודת יד (50X50 ס"מ) – 238 ש"ח
להשיג בחנות www.vintagemarket.co.il או ישירות מהמעצבת (בתיאום מראש), סטודיו וינטאג' מרקט – בית נחמיה, ליד אירפורט סיטי, וכן במכירות יזומות המתקיימות מדי פעם.

 

אחד מכל אחד בבקשה, תודה. הכריות הסרוגות ידנית של "וינטג' מרקט"

 

[PSGallery=8n9j76t2gu]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה