23 במרץ, 2015

בית הטורפים

מזללת גריל שמוציאה מנות רחוב אמריקאיות מושחתות מתוך משאית מגניבה, היא החניון שלנו לעונה הקרובה. פרנק אנדרווד, אתה מוזמן

תמיד חלמנו שלהורים שלנו יהיה אוטו גלידה (ולא משהו פחות ריסקי, כמו נגיד מניות ב-"טבע"). לא ברור למה, אבל הקונספט של מסחרית חבוטה מלווה בצלילי "גשר לונדון מתמוטט", גורם לנו גם היום לרוץ אחריה חצי בלוק ולרכוש במחיר מופקע כל מה שהולך שם בפוסטר הלא מעודכן ("אדוני, אין גומיגם מאז 98'"). וכמו כולם, אנחנו תמיד תוהים מתי יהיה פה כזה אוטו רק עם אוכל.

עד שנברר את הסוגיה – אם הנהג לא יבוא אלינו, הנה אנחנו באים אליו: בכיכר דיזנגוף בתל אביב הוקם לא מזמן החניון החדש שלנו עד הודעה חדשה – Truck De Luxe, מקום מגניב מאוד שעוצב בהשראת משאיות ותפריטי אוכל-רחוב אמריקאי, ואכן במרכזו הוצב רכב GMC אותנטי עם חלון רחב פתוח שמשמש כמטבח. ממנו תוכלו גם להשקיף על המנות היאמיות שלכם מתבשלות, שזכו כבר לכינוי "ג'אנק גוּד", וביניהן נקניקיית "קורן-דוג", פנקייקים מלוחים וחריפים, פטה "ברולה" מכבד עוף, ענבים מעושנים, פודינג לחם שוקולדי ועוד.

כל הבשרים הטריים עוברים כאן תהליך בישול ארוך במעשנת עץ, ושאר הדליקטסנים מוכנים בייצור ביתי, מהרטבים, דרך המאפים, מוצרי השרקוטרי ועד המחמצים. פתחנו עם נקניקיית צ'וריסו עסיסית (29 ש"ח) לצד נאגטס זנב-שור מפורק בעישון ממושך (39 ש"ח), המשכנו עם שוק-אווז שמוגש על העצם (45 ש"ח) לצד סלט שומר וצנון לרענון הפה (12 ש"ח). בהמשך חלקנו "ג'ק צ'יז צ'יפס" – צ'יפס דק עם גבינה מותכת (18 ש"ח) לצד המבורגר "טריילר טראש" מתערובת בבישול איטי (בשיטת Low & Slow) בלחמניית בריוש (47 ש"ח). ניסינו עוד מיני מטעמים שלא נעים לפרט כמה היו טעימים ואסורים, וקינחנו לפני שמישהו יראה אותנו בעוגת גבינה אוריאו (29 ש"ח, וזה טירוף כמו שזה נשמע).

כל הדרך חזרה הביתה עוד ליקקנו גלייז מישמש מהאצבעות ולא הפסקנו לדבר כמה כיף, מטפטף ומושחת היה. תעירו אותנו כשהמשאית עם הדיאטניות עוברת.

"טראק דה לוקס", כיכר דיזנגוף, בן עמי 13 (מול קולנוע רב חן), תל אביב, טל': 03.6296363
חדש: מהיום פתוח גם לתפריט צהריים 12:00-18:00. תפריט ערב 18:00-01:00. תפריט ועדכונים – בדף הפייסבוק.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה