11 בספטמבר, 2014

בין כרמים ושדות

אחוזת נפתלי המרשימה היא יעד מושלם למשפחה שמחפשת להתגבש קצת, לחבורה מאורגנת, או סתם לוויקאנד אוהבים. וכן, קלישאת "טוסקנה זה כאן" הכי תופסת במקרה הזה

עוד מהיומולדת העגול הקודם של אמא חיפשנו מקום לוויקאנד משפחתי. לא פשוט למצוא חלל שגם ירגיש אינטימי כדי להיזכר שאנחנו קרובי משפחה, וגם מספיק מפנק כדי שלכל אחד יהיה חדר מרוחק להתלונן בו בשקט על השני. משהו בין אוהלים על החוף למלון אול-אינקלודד. מקום טוב באמצע. בקיצור, משהו כמו "אחוזת נפתלי". בול מה שחיפשנו.

20 דק' נסיעה מראש פינה, במושב רמות נפתלי השקט שבגליל העליון, כבר למעלה מ-14 שנה מתנוססת על טרסה גבוהה אחוזת עץ ענקית ומרשימה, בעלת 6 חדרים רחבים שמחכה בדיוק למשפחה שלכם. או לסופ"ש גיבוש חברים. או לזוג שאוהב לבלות לבדו (מוזרים). אחרי שתטפסו כמה גרמי מדרגות משופעים בצמחייה יפהפייה וגפנים עשירות, תתרוממו לאטמוספירה המשקיפה על עמק החולה ורכס החרמון. בקומת הכניסה ממוקמים 2 חדרים רחבים עם ג'קוזי צמוד במרפסת פרטית, וגם סלון משותף עם ספות שמזמינות הימרחות רצינית, בר אלכוהול ופירות, פינת קפה משודרגת, מיקרוגל (כולל פופקורן!), ארון משחקים, ספרים, מגזינים וסרטים להנאתכם (מרתון שבץ-נא זה השיט החדש). הקומה מעליה מציעה חדרים עם מרפסות רחבות ונוף מושלם להרי הגולן (א.ק.א הזריחות הכי יפות בארץ). ובכל חדר תמצאו מצעים נעימים ויפים (לא עניין של מה בכך), מכונת אספרסו, מקרר עם חלב ומיץ תפוזים און דה האוס, טלוויזיה עם DVD ואווירת סקנדינביה מקיר לקיר. כל דבר נוסף – מלול לתינוק ועד הזמנת טיפולים ועיסויים מקצועיים – תוכלו לבקש מדורין ואיתן אביטן, שמנהלים את המקום וגם אחראים לארוחת הבוקר העשירה שחיכתה לנו כל בוקר בסלון: חביתות אישיות, סלטים, שקשוקה משפחתית, מיליון סוגי גבינות ולבנה מעולה שדורין מגבנת, ריבות, שוקולד, מיצים ולחמים טריים שקשה לא לחסל מיד. הבריכה הכיפית של המושב מחכה לכם במרחק 5 דקות נסיעה, האזור מתפוצץ מאטרקציות (במוזיאון הרעות כבר הייתם?) ומי שפספס השנה את טוסקנה – יישמח לגלות יקבי בוטיק בכל 20 צעדים בערך. כמו למשל "יקב נעמן", בו התקשנו לא לקנות חבית שלמה מכל מה שרמי נעמן החמוד נתן לנו לטעום.

גם אם תחליטו לא להוציא בוהן מהמיטה, או דווקא לנסוע מפה לחרמון למסיבת הרווקים האולטימטיבית – מחכה לכם חופשת חלום. חפשו את ההתחייבות שלנו בספר-אורחים.

מלון בוטיק "אחוזת נפתלי" – החל מ-650 ש"ח לחדר זוגי ללילה באמצע השבוע (מחירים משתנים בהתאם לעונה, לכמות החדרים והימים).
רמות נפתלי, הגליל העליון (20 דק' נסיעה צפונית לראש פינה), טל': 052.7062233, עמוד הפייסבוק.

[PSGallery=dhl9d77c1w]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה