11 במרץ, 2012

בייסיק בייסיקל

כמה חבל שכשהיינו ילדים לא היה עדיין "אופנועץ" - אופניים לילדים ללא פדלים, שעוזרים להגביר בטחון ברכיבה ולהפחית פלסטרים בברכיים

יש חידושים והמצאות שאנחנו מגיבים אליהם ברגשות מעורבים: מצד אחד, יופי שמישהו חשב עליהם סוף סוף, ומצד שני – איפה הייתם כשהיינו ילדים? לא יכולתם לחסוך מאיתנו כאב, תסכול וצער? כך הגבנו כשראינו לראשונה את "אופנועץ" – אופניים מקסימים ללא פדלים שמתאימים לילדים מגיל שנה וחצי עד חמש, ומסייעים להם ללמוד לרכוב לגמרי בעצמם. כמה שפשופי ברכיים ודמעות מיותרות הסבו לנו אופני השלושה-הילוכים בלי גלגלי עזר שקיבלנו בירושה מהבן של השכנים, ומה חבל שלא המציאו את האופנועץ האלה כמה (עשרות) שנים קודם. הו, טיימינג איז אברית'ינג.

ל-"אופנועץ" יש מושב נמוך מתכוונן והילד יושב עליו ומתקדם תוך דחיפה עצמאית של רגליו כנגד הקרקע, וכך הוא לומד לשמור על יציבות ושיווי משקל: הוא מתחיל בהליכה מהוססת כשהאופניים בין רגליו,  ובהדרגה מתחיל לרוץ איתם ולהרים רגליים – הכל בקצב שלו, באופן טבעי ועם אפשרות עצירה בכל רגע. הסיכוי שתצטרכו לרוץ אחריו עם ערימת פלסטרים (או, גרוע יותר, לדחוף אותו בעזרת ידית שאלתרתם ממקל של מטאטא) מצטמצם פלאים, ועומד ביחס הפוך למידת הביטחון העצמי שהחוויה החיובית תקנה לו. ובאמת, מי צריך פדלים כשיש הורים מגניבים?

אופנועץ דגם Racy ("רייסי") – 399 ש"ח (קיימים דגמי אופנועץ נוספים, וניתן לקבל ייעוץ טלפוני בבחירה). משלוח לכל חלקי הארץ – 49 ש"ח, או ללא תשלום באיסוף עצמי מאולם התצוגה בבית יצחק.
להשיג באתר www.ofnoetz.co.il, לפרטים נוספים – טל': 09-8612650

 

 

כאן רוכבים בכיף. "אופנועץ" (צילום: רוית תורכיה)

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה