01 באפריל, 2012

בידיים טובות

מעבר למדפים מלאי כל טוב, במרכז לרפואה טבעית "חוכמת האדמה" מחכה לכם גם בית טיפולים מפנק ואולטרה-מקצועי, שיוציא אתכם בריאים, שמחים, ועם הרבה יותר תשובות לכל מה שרציתם לדעת על עצמכם ופחדתם לשאול

כבר כמה זמן שאנחנו מרגישים לא לגמרי אנחנו. הגרון מציק, הציפורניים חלושס, הגב התחתון תופס את כל הצומי, ומה עושים לעזאזל עם כל הסקפטיות הזאת על הכרית? ציפור קטנה ובריאה יותר מאיתנו לחשה שאולי זה קשור לתזונה (מתברר שארבעה מתוך חמישה נטורופתים לא ממליצים על מנת סביח ליום. מעניין.) ושלחה אותנו להתייעץ על החבר'ה הטובים מ"חוכמת האדמה".

עדן ורוברט גרוס, אנשים מקסימים, מלאי עצות שימושיות ומאמינים גדולים בתזונה נכונה, חוגגים כבר למעלה מחמש שנים לחנות הטבע הקסומה והמשפחתית שלהם. אולם רק בגלגול הנוכחי והודות לרמונט שעברה לפני שנה וחצי – נוסף למקום גם מרכז טיפולים מזמין ומפנק, שישלים לכם את כל התמונה. זה אומר, שאם עד עכשיו עצרתם ב"חוכמת האדמה" בשביל צמחי המרפא והחליטות הטבעיות של pukka, מוצרי הטיפוח הטבעיים של Ananda או ד"ר האושקה, פורמולות ותוספי תזונה, מוצרי מזון פרוביוטים ושאר ירקות פונקציונליים לטיפול שמוכנים לזלילה – תוכלו להזמין אצלם גם אחד ממגוון של טיפולים הכולל למשל נטורופתיה, רפואה סינית ויפנית, טווינא, רפלקסולוגיה, שיאצו, איורודה-יוגה-מסאז', ועוד. מבין אנשי הצוות, תוכלו לבחור אם להתמסר לידיו המקצועיות של יגאלי הנטורופת, שמציע דיאגנוזה חיצונית והוליסטית הקושרת בין גוף לנפש; או לגיא שמטפל בדיקור ומומחה בגניקולוגיה ורפואה סינית עם אחוזי הצלחה מפתיעים; ויש גם את ראן – מטפלת טווינא עצמתית מיפן שמציעה מסאז' רקמות עמוק. בימים אלו מציעים במקום גם ניקוי רעלים אביבי (מה שנקרא, עושים סדר פסח מבחוץ ומבפנים), וכמובן, בכל עת, אם סתם בא לכם לדעת קצת יותר על עצמכם – תוכלו תמיד לפנות לרוברט ועדן, שרק מחכים להמליץ ולייעץ לכם איך להירפא ולהרגיש טוב יותר ללא שימוש בתרופות כימיות, ותוך דגש על הימנעות מלקיחת יתר של ויטמינים לא נחוצים, הכוונה לקראת תזונה נכונה (שכוללת רק מוצרים שהם באמת מאמינים בהם) ונטילת תוספי מזון בעת הצורך בלבד. נשמע לנו כמו רעיון טוב. בקיצור, חבר'ה, מתי פנוי לכם השבוע?

"חוכמת האדמה" – בית טבע ומרכז טיפולים
המלך ג'ורג' 74, תל אביב, טל': 03-5252512, ראשון-חמישי 10:00-20:00, שישי 10:00-16:00. לפרטים נוספים ורכישת מוצרים אונליין – עברו לאתר Sense of Gaya או הציצו בעמוד הפייסבוק.

 

 

בוטיק שכולו טוב. "חוכמת האדמה"

 

 

מרוקנים מדפים, מנקים את הגוף. "חוכמת האדמה"

 

 

 

 

 

 

פינוק הוליסטי. מהיום "חוכמת האדמה" - גם קליניקה וגם חנות טבע

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה