01 ביוני, 2016

ביג אין ראמן

מאחורי תפריט המשלוחים הקטן והמדויק של MIAZAKI, מסעדת הראמן של יובל בן נריה, מחכה לכם חוויה אסתטית וקולנירית כמו שרק בטוקיו אפשר. יפן זה כאן

חברים שעברו לגור בקוטב הצפוני (דהיינו מעבר לירקון) לא מפסיקים להתלונן על היצע הטייקאווי הדל. כמות המסעדות שמסכימות לחרף את נפש שליחיהן ולחצות את שד' רוקח בתל אביב, משאירה אותם תמיד עם פיצה או מקסימום בורגר (שיגיע בעוד 120 דק'). אבל אחרי שדגמנו אצלם בשבת משלוח מהיפים והאנינים שטעמנו, ועוד ממקום ששולח (בינתיים) רק לצפון תל אביב – הבנו שאין ברירה. מאמי, עוברים לצהלה.

בתפריט המשלוחים הקטן והמדויק (כבר אהבנו) של MIAZAKI, היפנית החדשה שפתח יובל בן נריה ("טאיזו") בשוק צפון ברמת החייל, מחכות לכם בסך הכל 4 מנות גריל רובטה לבחירה (שיפודי פרגית, דג, כבדי עוף או טופו ופטריות הנצלים על גחלי אלון שיובאו במיוחד מיפן); 4 מרקי ראמן עשירים ומדהימים; פלוס 4 מנות צד קלאסיות מהמטבח היפני וזהו, סיונרה. אבל זה ממש לא אומר שיהיה לכם קל להחליט בין למשל שיפודי פרגית עסיסיים מזוגגים ברוטב הבית (TARE מרוכז ונפלא מסויה, מירין וסאקה) המוגשים עם לחמניות באן מאודות ונהדרות (או אורז עגול), חמוצים מעולים ורוטב מיסו-שומשום; לבין מרק טבאסאקי עם אטריות חיטה דקות, ביצה כבושה באפר, מחית שומשום קלוי, שמן שחור ושיפוד נתחי פרגית. או שאולי נלך על סלט מלפפונים עם אצות וואקמה, בטן סלמון צלויה, פונזו ומסקרפונה? טוב, וגם על סלק צלוי בדבש מיסו, שקדים, אצות נורי וליים.

הכל הגיע מהר, באופן הכי אסתטי ויפני שאפשר, בתוך שקיות נייר שחורות גדולות, כשכל מרכיב ארוז בנפרד בניירות מיוחדים שומרי חום שנפתחו למפית אוכל יפה. השיפודים הוגשו על במבוק מעוגל כטבעת בקצה לאחיזה נוחה, המרקים בקערות נייר יפניות שכמעט חבל ללכלך, כולל גלויה עם הוראות הרכבת המנה בבית. וכל ביס מענג שתוכנן בקפידה עד השומשום האחרון – הטיס אותנו בבת אחת מהספה לא רק אל המסעדה הקטנה והיפהפיה עצמה (שעיצבו פיצו קדם וסיגל ברנוביץ), אלא הרגיש כאילו אנחנו יושבים בלב שוק אוכל יוקרתי בטוקיו. ועל זה נאמר ראמן.

מיאזאקי – מחירי משלוח: מנות גריל 48-52 ש"ח, ראמן – 54-56 ש"ח, מנות צד – 14-28 ש"ח
משלוחים בינתים באזור צפון ת"א בלבד (15:00-21:30, מינ' 75 ש"ח), שוק צפון, ראול ולנברג 20, רמת החייל, תל אביב, טל': 03.8009999

משלוח און פייר. מיאזאקי

משלוח און פייר. מיאזאקי

 

 

ביס מיפן. MIAZAKI

ביס מיפן. MIAZAKI

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה