07 בינואר, 2016

ביג אין מעגן

המותג הישראלי On'nanoko שבמעגן מיכאל, שואב השראה מעיצוב מינימליסטי יפני וקווים פיסוליים מחמיאים. איך אומרים ביפנית – "מתאים לנו בול"?

בגלל המצב / בגלל השפעת הנודניקית / בגלל שחרבּנה באופן כללי. הקיפו את התשובה המועדפת עליכם ותבינו למה כל השבוע לא הוצאנו זרת מהבית (סליחה רקסי, תעשה בסיר). אבל הנה, הבוקר עוד לפני שהספקנו לרפרש שוב את האתר העדכני "KvarNitpas", השמש נתנה לנו צ'פחה מאחור ודירבנה אותנו לחזור לעצמנו ומיד. שזה אומר: שופינג במותג שעד היום לא נעצנו. תתפלאו.
 
מאחורי השם האקזוטי On'nanoko (חיבור בין המילה "אישה" ל"ילדים" ביפנית, שמשמעו "בנות"), עומדות נועה שדה-הורוביץ ואילה עשהאל, חברות וקולגות ותיקות למקצוע, שמעצבות יחד בגדים מפוסלים היטב, בקווים נקיים ומחמיאים, עם שיטות צביעה מגניבות וזיקה לאסתטיקה יפנית. אילה, בוגרת המחזור הראשון של בית הספר "אכילס", הספיקה בשנים האחרונות לפתוח ולסגור מותג נעליים וגם קו ביגוד שהתמקד בשמלות וחולצות, שניהם תחת השם "סוכר". במקביל, סיימה נועה לימודי אופנה ב"שנקר", פתחה ביפו חנות ולייבל שנשא את שמה והמתמחה במכנסיים, והיתה אפילו שותפה להקמת יריד "שוק האקססוריז". ולמרות זאת, שתיהן הרגישו שמשהו חסר. לפני שנתיים, בעקבות מפגש מקרי, הבינו פתאום כמה הן והמותגים משלימים כמו פאזל והחליטו להקים בית משותף במעגן מיכאל לכל הכישרון הזה.

זו גם הסיבה שתוכלו לצאת מכאן עם מענה קומפלט לכל הלוק, מהטי שירט ועד הג'קט (כולל גאטקעס!). וכל פריט מזמין חרישה רצינית: למשל שמלת גולף גדולה ומפוסלת במגוון בדים (כמו בד צלילה או טריקו ריב); או עליוניות פיקה נעימה, שמלות ג'ינס מחמיאה עם חיתוך ריבועי בחזה, טוניקה מבריקה בגזרת כותונת, מכנסיים עם חגורת מותן גבוהה ומחטבת, סווטשירט מבד ניילון בסיומת אריג, ועוד. את כל זה אגב תוכלו לפגוש מהיום ועד שבת ביריד Ready To Wear, או לקפוץ לסטודיו בקיבוץ ולגלות מה קורה כשמערבבים קצת סוכר בשדה.

קולקציית חורף של "אונ'נאנוקו" – עכשיו במחירי סוף עונה ב"רדי טו וור" – 100-400 ש"ח (7-9.1.16, בית ציוני אמריקה, ת"א. כניסה 10 ש"ח); או ב-30% הנחה בחנויות ברחבי הארץ.
לפרטים נוספים ותיאום פגישה בסטודיו, קיבוץ מעגן מיכאל, טל': 052.8914360 (נועה), או דרך הפייסבוק.

 

טוטאל לוקו. On'nanoko

חרישה נעימה. On'nanoko

 

 

טוטאל'לוקו. On'nanoko

טוטאל'לוקו. On'nanoko

 

בדים מקוריים. אונ'נאנוקו

בדים מקוריים. אונ'נאנוקו

 

2 כשרונות, בית 1. נועה ואילה, On'nanoko

2 כשרונות, בית 1. נועה ואילה, On'nanoko

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה