02 בנובמבר, 2011

ביג אין ג'פאן

נעלי העבודה היפניות (והצמחוניות) שמיובאות במיוחד לישראל, יכניסו לחיים שלכם נוחות במחיר משתלם יותר מסושי בטייקאווי

יש לנו תחושה שבגלגול קודם היינו כנראה קיסר יפני, או לפחות גיישה נאה. אחרת איך תסבירו את העובדה שיש לנו גם קרייבינג יומיומי לסושי, גם סיימנו חגורה צהובה בג'ודו, גם בעלים גאים של סוברו ג'אסטי וגם הצלחנו לעשות בדקה מהדפים שליד הטלפון – מטוס נייר בקיפול אוריגמי מסורתי? אם רק היה לנו מוסר עבודה גבוה ועמידות בפני צונאמי – כבר מזמן היינו עושים רילוקיישן לטוקיו. בתור צעד ראשון, הצטיידנו בנעלי העבודה היפניות של Fugu והרגשנו כבר קרובים יותר לארץ השמש העולה.

"פוגו" הוא לייבל מיוחד שנולד לפני שנה בעקבות שיתוף פעולה בין חברת נעליים יפנית וותיקה ובין קבוצת ישראלים נלהבת. חברת Rikio שנוסדה ביפן ב-1948, מתמחה כבר 60 שנה בייצור נעלי עבודה אולטרא-נוחות למגוון מקצועות מתישים כמו אחיות, מורות ונגרים, ונחשבת גם ליצרנית המרכזית של נעלי האצבע המפוצלות המסורתיות (המכונות Jika Tabi). כל הנעליים של Rikio הינן צמחוניות (כלומר עשויות אך ורק מקנבס וסוליית גומי) ונועדו להחזיק מעמד וצורה לאורך שנים, תוך עבודה שוחקת ומאומצת. כמה חברים מישראל שנדלקו על המראה האורבני-מסורתי שלהן, יצרו קשר עם החברה שמעולם לא חשבה לייצאן, וביחד איתה ייצרו מותג נפרד ומיוחד, אשר לראשונה מיובא מחוץ ליפן ונמכר בעיקר בישראל וארה"ב.

בסדרה שהגיעה לכאן תמצאו שלושה דגמי יוניסקס: מגפיים גבוהים; נעלי 3/4 בעלות חזית קשיחה; ונעלי סירה נמוכות ורכות במראה ג'ט לי וסרטי קונג-פו (בתמונה למעלה), נעלי הטאבי ועוד. אבל הכי כיף? כל הדגמים עולים קצת פחות מלהזמין קומבינציית סשימי הביתה. אנחנו, שיצאנו לסיבוב "חיפוש נעלי חורף חדשות  לילדה" – סיימנו עם לא פחות משני זוגות נמוכים בלבן ובשחור לאמא ואבא, ונעלנו אותן כל החודש האחרון בשמחה לעבודה. בינתיים הן עומדות יופי בהליכות התכופות מעמדת המחשב לפיצוציה, לשווארמיה ולשאר תחנות החובה בשיגרת יומנו.

נעלי Fugu יוניסקס מיפן – החל מ-220 ש"ח (לנעלי סירה נמוכות) ועד 380 ש"ח (למגפיים גבוהים)
להשיג בחנות אונליין, או ב-"פלזמה" (קינג ג'ורג' 8, תל אביב); is (בעלי מלאכה 12, תל אביב), "בולנט" (בוגרשוב 57, תל אביב), "מקום" (התומר 10, רמת השרון), "אורבן וויליג' ", NASHA (שד' הגעתון, נהריה), וגם ישירות מהיבואן – FUGU, חשמונאים 88, תל אביב, 054-4468362 (אודי).

קונג פוגו פנדה. נעלי Fugu יוניסקס מיפן

 

 

 

מוכנים לצונאמי. מגפי Fugu גבוהות

 

 

ג'ט לי סטייל. נעלי יוניסקס של Fugu מיפן

 

 

 

 


[PSGallery=8lv7a2hu10r]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה