21 באוגוסט, 2012

בחור אנלוגי בעולם דיגיטלי

עוז מסילתי הוא הבחור שיציל את השעון השווה של סבא ויחזיר לכם את החשק לקרוא מחוגים

קודם כל פוגשים את המזגן המשובח (קונטרה מצוינת לזוועה האקלימית שנקראת אבן גבירול, שש בערב), אחר כך את שעון הקוקייה המקסים שעל הקיר, ואז את כל מה שלא תיארתם לעצמכם כשאמרו לכם "שען. אחד שמתקן שעונים": עוז מסילתי, צעיר שקט ומאיר פנים, מתקן שעוני יד מכל סוג (גם אלה של סבא שלכם) ומתמחה בעיקר בתיקון שעוני יוקרה. הוא דור שלישי למשפחת שענים מאיטליה, ואחיו מנהל את הסניף המקביל של "מומחי השעונים" בראשון לציון. הגענו אליו בעקבות המלצה לוהטת של חברה שהבטיחה שסוף סוף הוסר הנפטלין מעל המיתוס המאובק של מתקני שעונים: "מצאתי את האחד!", הודיעה בהתרגשות, ואנחנו שעטנו בעקבותיה לברר פרטים.

אבל החיים הם לא הוליווד, ולכן – שימו לב כמה סמלי – התברר שלא באנו בזמן טוב: עוז היה עסוק מאד. למרות זאת, התרשמנו מהאווירה הבוטיקית הרגועה והמוארת שבמקום, ממגוון הרצועות המסקרן (אולי באמת הגיע הזמן לחזור קצת לשעון המחוגים?) ומהחיוך הגדול של האיש הצנוע והנעים הזה, שמבלה את ימיו בין שעונים מתקתקים, מצהיר שהוא נהנה מכל רגע ומוסיף בעדינות: "אם יש לכם שעון לתקן, אתם מוזמנים להביא אותו". אם יש לנו שעון? מה זאת אומרת, 'אם יש לנו שעון?'. אם צריך, יהיה לנו! אתה רואה את המחוג הגדול? עד שהוא משלים סיבוב, אנחנו חוזרים אליך. איך אומרים באולימפיאדה? אתה בהחלט יכול לקחת לנו זמנים.

"מומחי השעונים", אבן גבירול 85, תל אביב, טל': 03-5270770, שעות פתיחה: ראשון-חמישי – 10:00-18:30, שישי 10:00-14:30. סניף נוסף – רוטשילד 52, ראשון לציון.

 

אך אפילו השעון לא מתקתק. הצצה למעבדה של עוז



קן הקוקיה. עוז מתקן אפילו כאלה




סדר חייב להיות. מומחי השעונים


 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה