12 בספטמבר, 2017

בחברה טובה

מותג המתנות AMALINA מצליח לחבר בין יוצרים ומעגלים מכל פריפריה גאוגרפית וחברתית שתחשבו עליה, ולהציע פריטים שהם קודם כל יפהפיים ונחשקים, ורק כבונוס - גם עושים הרבה למען האחר. ככה פותחים שנה טובה באמת

סטופ! כולם להוציא טלפונים, לפתוח את אפליקציית הפתקים, ולהקריא לנו איפה אתם עומדים ברשימת המטלות לחג: גפילטע הוזמן? שריינתם כסאות מהשכנים? שלפתם שרדונה מהמרתף? מעולה. נשמע שאתם איפשהוא באמצע. אז בואו ניקח כולנו יחד היום צעד ענק קדימה לקראת סוף הרשימה – וניירט את אם כל המשימות: מתנות למארחים. אמאל'ה! (מה חסר לך?!). ובכן, השנה אנחנו שולחים אתכם ללכת בראש שקט ובלב הכי שלם, על כל דבר מבוטיק AMALINA, חנות מתנות חברתית – ברמה מוזיאלית. לא פחות.

לפני שנה וחצי החליטה צולי נוימן לעזוב את משרד האדריכלות ועיצוב הפנים העצמאי שהקימה, כדי לעשות משהו בעל ערך אמיתי. לאחר שצירפה אליה את זלמן פרלמוטר, קרוב משפחה שמגיע מעולם העשייה החברתית, החלה לשוטט בארץ בין יישובים ואמנים מהפריפריה וממעגלים משולי החברה – ולהרכיב יחד איתם קולקציית מוצרים יפהפייה באמת, אבל רק כאלו שעומדים בסטנדרטים הגבוהים שהציבה. זה אומר שכל פריט שנבחר לחנות, הוא קודם כל שיקי, מודרני, מדויק ונחשק. ורק כבונוס – מביא עימו ערך חברתי מוסף וסיפור מעורר השראה על יוצרים שלא נחשפו עד היום. מבין 40 היוצרים עימם הבוטיק עובד – רבים מגיעים מיישובים מרוחקים ומבודדים מהמרכז והתעשייה הגלובלית. חלקם משתייכים לאוכלוסיות מוחלשות ומודרות, כמו יוצרות אתיופיות, בדואיות ודרוזיות, או אסירות משוחררות, נוער בסיכון, בני הגיל השלישי ועוד. חלקם מוגבלים פיזית, נפשית או בעלי צרכים מיוחדים. ולכולם מעניקה "אמלינה" במה מכובדת, מגניבה ושווה, שמצליחה גם לחבר אותם למה שקורה עכשיו בעולם העיצוב, אבל גם לחבר ביניהם וליצור שיתופי פעולה חוצי מעגלים. כך למשל ראנר פשתן יפהפה אחד – נתפר, ואז הודפס ולבסוף נרקם – בשלושה מפעלים ועל ידי יוצרים שונים, שקושרו יחד הודות למעוף, לעין וללב הטוב של צולי וזלמן. יש גם קולקציות בלעדיות לחנות כמו מוצרי ים עם כיתובים ב"ערברית" (פונט שיצרה לירון טוקרניץ מאותיות המשלבות עברית וערבית), כלי קרמיקה מקוריים, מוצרי טקסטיל, עור או עץ. והכל ניתן אגב להתאמה אישית לבקשתכם ובתיאום מראש.

אבל מי שבאמת מחפש אוצרוּת מיוחדת, שילך על אחת מערכות הנושא שצולי מרכיבה מהמוצרים השונים, כך שתוכלו להשוויץ לאורחים שלכם במיני-גלריה החברתית שהקמתם על המדף. שיחוק על. והכל נעשה תמיד תחת תנאי סחר הוגן, ביצירה ברת-קיימא ותוך עידוד צרכנות אחראית. והנה מחקנו לכם אפילו את מטלת "על מה נדבר עד שהצלי בדבש יוצא כבר". נקסט! מי אוסף ומחזיר את סבא?

מתנות חברתיות – החל מ-17 ש"ח (למנשא בקבוק יין) ועד 350 ש"ח (לפסל אתיופי)
להשיג בבוטיק AMALINA. פרטים נוספים – בפייסבוק. חלק מהמוצרים זמינים לרכישה רק בתיאום מראש, בטל': 054.6687663 (צולי)

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה