24 בינואר, 2015

בזה השער

"שער 3", חנות גלריה חדשה שנפתחה בעיר התחתית בחיפה מחברת את הקהל לסצינת האמנות המקומית ומעבירה את כל ההכנסות ליוצרים. פיתחו את השער

כל גיחה לוויקאנד רחוק מהבית עושה לנו יד קלה על הארנק. פתאום הלב נפתח, הראש משוחרר למדידות והכל מרגיש כמו מציאה ("מאמי, לך תדע מתי נעבור שוב ליד פעמוני רוח מנצרים…"). כי רק בחופשה אנחנו מצליחים לחשוב בשקט ולמצוא דברים שבאמצע השבוע אין סיכוי להגיע אליהם. כך קרה, שמנסיעה לחברים שגרים באיזו פסגה בחיפה (בואנה, אחלה רילוקיישן) חזרנו הביתה עם עבודת אמנות שסגרה את הנישה הבעייתית מעל הטלוויזיה. תודה יונה!

הכירו את "שער 3", חנות-גלריה מאירת עיניים, נעימה ומרווחת, שנפתחה החודש בעיר התחתית בחיפה כחלק מיוזמה נפלאה של קבוצת אמנים מקומיים: הכל החל כשבועז נוי ואלדד מנוחין, מובילי הפרויקט, פנו למנהלת העיר וביקשו חלל שיאפשר להכיר לקהל עבודות שלהם ושל יוצרים עצמאיים. את המקום שקיבלו ברחוב שער פלמר ליד הנמל, שיפצו יחד עם האמן עידו מרקוס והפכו לגלריה יפהפיה באמת. בהמשך הצטרפו גם איריס סינטרה, הדס וייס והאוצרת סמדר שינדלר, שביחד יצרו קשר עם אמנים צעירים, בנו אוסף מרהיב והקימו פלטפורמה ייחודית למכירת אמנות פלסטית במגוון מדיומים (ציור, צילום, הדפס ועוד) בטווח מחירים נגיש והוגן לשני הצדדים. זה אומר שכל העבודות מתומחרות כאן ללא עמלת תיווך וההכנסות מועברות במלואן ישירות ליוצרים. פייר? זה הכי פייר.

בנוסף, כדי לקדם ולחזק את קהילת האמנים החיפאית (חבר'ה, אתם מוכשרים אש) ולחשוף את התושבים לעשייה שמתחוללת להם מתחת לאף ולכרמל, מציעה הגלריה (כשמה) שער כניסה להכרות מעמיקה יותר עם הסצינה האמנותית הרותחת בעיר, כך שתוכלו להזמין מפה גם סיורים מודרכים לסדנאות אמנים, ביקורי סטודיו אישיים, להשתתף באירועי תרבות ושיחות גלריה עם האמנים המציגים, או עם אספנים ואוצרים שיקנו לכם כלים לרכישת עבודות ובניית אוספים. בפעם הבאה שאתם באזור (כמה אפשר גני הבהאים?), עברו בשער ופתחוהו רחב.

חנות-גלריה חברתית "שער 3" – 150-200 ש"ח להדפס רשת, 8,500-15,000 ש"ח לעבודות גדולות.
שער פלמר 2, חיפה, טל': 052.8679643 (רויטל), 054.4750181 (סמדר). שני, שלישי ורביעי 11:00-14:00; שלישי וחמישי 18:00-22:00; שבת 11:00-15:00. gate3gallery@gmail.com

רשימת האמנים המציגים: אנה לוקשבסקי, יעל בלבן, טליה סיון, רותם עמיצור, שחר סיון, אשרף פואח'רי, ערוב רינאוי, ודים נמירובסקי, ניר דבוראי, זהר כהן, ויק יעקובסון פריד, אברהם אילת, "ברוקן פינגאז", אורית סימן טוב, יגאל פליקס, איתמר פרנס, יעל אורן סופר, רועי כהן, רחל ארז, בעז נוי, אלדד מנוחין, עידו מרקוס, איריס סינטרה, ליבי קסל, הדס וייס, יובל פייגלין, רועי כהן, עבד עאבדי ופולי בלום.

פורטל לאמנות. מלמעלה בכיוון השעון: הגלריה מבפנים; עבודה של אלדד מנוחין; עבודה של אברהם אילת

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה