17 באפריל, 2016

בול ברגע הנכון

תרשו לנו רגע לסדר לכם את הראש, לחסוך לכם דקות ארוכות של התלבטות ושעות של המתנה בקופות - ולחשוף את המתנה הכי שווה לחג - הגיפטקארד המתוזמן של מרמלדה מרקט

בוקר טוב לכם, אליהו. יודעים מה קרה בזמן שנחרתם? יום ראשון האחרון שלפני ערב החג התגנב לו. מה שאומר – פחות משבוע למחוק את רשימת המתנות האינסופית והמטרידה שהתגבשה לה (לצד מטלות החג הנוספות: לגהץ ראנרים, לאזן פלטות של שלושה שולחנות על ארבעה חמורים, ולמצוא סנטר פיס מאורגנזה לא דליקה).
 
אז הנה אנחנו כאן עם טיפ בחינם: גיפטקארד מתוזמן של מרמלדה מרקט. על לא דבר.
 
זה אומר שאם יש לכם עכשיו חמש דק' פנויות אתם מוזמנים לרכוש בשיא הקלילות את הגיפטקארד המטורף הזה – שמאפשר לכל טיפוס בעולם לערוך מסע שופינג מהנה – החל מאמא שלכם, בן הזוג, הילדה המתבגרת, חמתכם שתחייה, הקולגה שמתחתנת, יו ניים איט. יותר מאלף חנויות מחכות להם, עמוסות בכל טוב מכל התחומים (סנדלים לקיץ? הכי כיף! קערות בעבודת יד? חובה! שטיחון לאמבטיה? ברור! בגדים לילדים? הו הו!), והכל כמובן בלחיצת כפתור ענוגה ומלאת צפייה. חווייה משכרת לכל הדעות.

וכן – בלי ששמתם לב, נוסף פיצ'ר חכם ויעיל מאוד לכרטיס המתנה האינטרנטי שלנו במרמלדה מרקט, שמאפשר מהיום לקבוע בדיוק, אבל ממש בדיוק, באיזה יום ושעה ינחת בתיבת המייל הגיפטקארד שרקחתם. יותר בינגו מזה – אין.

 
אז פשוט היכנסו לכאן, בחרו עיצוב לכרטיס, הוסיפו ברכה קצרה (הכי משדרג!), ואז – קבעו תאריך עתידי כלשהוא, מעכשיו ועד הנצח, כולל שעת שליחת המייל הרצויה, לחצו “שלח” וסה טו. הגיפטקארד נכנס להיכון וישוגר בול בטיימינג הנכון. לא לפני ולא אחרי.
 
כמו שאמרנו – על לא דבר.
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה