05 ביולי, 2011

בוואט אחת

גופי התאורה של סטודיו וואט עושים חשק להלביש כל נורה חשופה במשרד ובמסדרון של הבניין

לא נעים לנו לגלות (ולכן לא נגלה) כמה שנים אנחנו חיים במשרד שכולו נורות חשופות, משל היה זה חדר חקירות. אחת לחודש בערך אנחנו נשבעים שבשבוע הבא נצא למסע ציד של אביזרי תאורה, ולא נשקוט עד שכל אחת מהנורות העירומות תתכסה בנברשת הולמת או בספוט מחמיא. ואז חולף לו עוד שבוע, החיים מסיחים את דעתנו והתיקרה נשארת מעורטלת כשהיתה. רק ביקור מקרי בשוק לווינסקי (טוב, מקלות וניל תמיד צריך) הוליך אותנו אל סטודיו וואט, שבמבט ראשון נראה כמו בית מלאכה, וכשנכנסים מבינים שמדובר בהרבה יותר מזה.

אתי הורן ושותפה שוקי אקוני אחראים למקום הקטן והיצירתי הזה, שבו הוגים ומייצרים מנורות יפהפיות ממש, עבור אדריכלים או לקוחות פרטיים. אתי, שלמדה עיצוב תעשייתי ב"בצלאל", שבה ארצה אחרי שהות ארוכה בברצלונה ונכנסה כשותפה לסטודיו, שבו עבדה בעבר כשכירה. היא מעדיפה לעצב בעיקר בפליז ובאלומיניום: תוך כדי שהיא הוגה את גוף התאורה הבא, עובדים סביבה בבית המלאכה על הפיכת העיצוב למציאות שכולה אור יקרות. ראינו שם מנורה בצורת כלוב מעוגל (מישהו אפילו התחכם והניח בתוכה ציפור קטנה), עוד מנורה מרשימה במיוחד שעשויה מעיגולי מתכת צפופים וגם נורת-ענק משגעת. בקיצור, זו תחנת-חובה לכל המשפצים למיניהם, שמכירים בעובדה שלמנורות יש אישיות עוצמתית לא פחות מלרהיטים, וגם לכל חובבי ה"Costume Made", שחלמו בלילה על נברשת בצורת מזרקה ולא ינוחו עד שחלומם יקרום אור ופליז.

בשבוע הבא, הבטחנו לעצמנו, נסגור סופית את הפינה הזאת של אביזרי התאורה. לא עוד אור חיוור ומעליב, אלא שנדליר אלומיניום מרהיב. ואם לא נעמוד בדיבורנו – שיישרפו לנו כל הפיוזים.

מנורות וגופי תאורה של "סטודיו וואט" – 450-7,000 ש"ח
סטודיו וואט, זבולון 41, תל אביב, טל': 03-6836914

[PSGallery=6uqa2uipbw]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה