13 במרץ, 2012

בובה של רעיון

מעצבת מקנדה מייצרת בובות ייחודיות מציורים שילדים שולחים לה. דורה, אנחנו צריכים לדבר

בכל פעם שהילדה מביאה ציור מהגן, אנחנו לא זקוקים לכשרון משחק נדיר כדי לשרוק בהתפעלות ולהרעיף עליה מחמאות. זאת כיוון שהילדה מציירת בית, פרח או את אמא ואבא – הרבה יותר יפה ממה שאמא ואבא יציירו אי פעם. ואם חשבנו שלתלות את היצירות על המקרר והמדיח נקרא להשקיע, זה כלום לעומת מה ש-וונדי צאו (Wendy Tsao) עושה איתם.

למקרה שעדיין לא נתקלתם בשם – וונדי היא בוגרת לימודי ארכיטקטורה מוונקובר, קנדה, אשר התבקשה כמו כל אמא בעולם לשלוח את הילד שלה ביום הראשון של הגן עם בובה או חפץ מעבר מרגיע. כיוון שלבנה לא היתה בובה רגשית כזו, החליטה וונדי לייצר לו אחת – והחייתה לתלת מימד ציור דיוקן עצמי שיצר. כשסיימה והגישה לו את הבובה, קרא בנה בשמחה: "הי, אני מכיר את הבחור הזה!". באותו רגע החליטה וונדי שעלתה כאן על משהו שיאפשר לה גם לעסוק ביצירה כמו שתמיד חלמה וגם לשמח ילדים נוספים, ופתחה את Child's Own Studio – המוקדש לאמנות ולדמיון המשגע שרק לילדים יכול להיות. מאז, כבר ארבע שנים שהיא יוצרת בביתה בובות רכות ייחודיות וסופר-מותאמות אישית, המבוססות אך ורק על הציורים ששולחים לה ילדים והוריהם מרחבי העולם. בכל פעם שוונדי מקבלת "הזמנה" – מושקעת או מקושקשת, מדוייקת או אבסטרקטית – היא מתבוננת ארוכות בדמות, נכנסת לעולמה ובוחרת את החומרים והצבעים הכי קרובים למקור, כך שהילד יזהה ויתחבר אליה מיד. והתוצאה – בין אם זו ג'ירפה, בת-ים, מפלצת, או פורטרט מופרך – תמיד תואמת ומדהימה כל כך עד שכמעט לא תוכלו לנחש מה נולד קודם, הבובה או הציור.

300 בובות ה-וואן-אוף-אה-קיינד שייצרה עד כה זכו לאחרונה לחשיפה אדירה כזו, עד שהצטברה אצל וונדי רשימת המתנה של 563 בקשות (!). אולם לאור הקצב בו היא עובדת – ארבע בובות בשבוע – נאלצה להפסיק לקבל הזמנות חדשות ופנתה לעזרה. אחרי שאיתרה יוצרי בובות איכותיים שעומדים בסטנדרטים שלה, פירסמה בשבוע שעבר לשמחתנו רשימת קולגות מרחבי העולם והפנתה אליהם את כל מי שממהר. כך שעד יום ההולדת הקרוב, יש מצב שנקבל בובה כמו שתמיד דמיינו: איש מחמישה קווים ועיגול. דיסני, יש על מה לדבר.

הבובות של Child's Own Studio בעיצוב Wendy Tsao – בין 60 ל-130 דולר קנדי (תלוי בכמות הפרטים שבציור. הזמנות של דמויות בעלות סימן מסחרי רשום לא יתקבלו).
להזמנות – יש לפנות לרשימת מייצרי הבובות המומלצים מרחבי העולם (לגלריית הבובות המלאה – לחצו כאן)

 

בראץ, מאחורייך. הבובות של Child's Own Studio

 

 

אין גבול לדמיון. הבובות של Child's Own Studio

 

 

 

הכי מוקי חתולי. Child's Own Studio

 

 

 

אהבנו את הראש. Child's Own Studio

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה