03 בפברואר, 2011

בובה מחוננת

בובות אנתרופוסופיות מיוחדות ומושקעות כבשו אותנו מליטוף ראשון

אתמול נזכרנו בבובת הכרוב היוקרתית שהכרחנו את אמא לקנות לנו, זו שנסחבה איתנו לכל מקום: מרופטת, מנוזלת, פיסחת ובעלת צמות באורכים משתנים (תחילתה וסופה של קריירת עיצוב השיער שלנו), ובכל זאת – לא ניתן היה להפריד בינינו. עד שיום אחד גילינו שלחברה שלנו מהגן יש את אותה כרובית בדיוק, הרגשנו נבגדים וזנחנו אותה לאנחות בארגז החול. את כל הטרגדיה הזו ניתן היה למנוע לו רק היו לנו אז את הבובות המותאמות אישית של יפעת פורשר.

יפעת שכל חייה אהבה ליצור עבודות יד אמנותיות, הלכה ללמוד דווקא ספרות באוניברסיטה וכבר כמעט החלה מסלול לדוקטורט מהיר – כשמשהו בה קרא לה לעצור. סמוך למושב בו התגוררה (תלמי אלעזר) נחשפה יפעת לגנים בשיטות חינוך אנתרופוסופיות הפזורים באזור והחלה להתאהב במלאכת האמנות ועיצוב הבובות האנתרופוסופיות המיוחדות. לאחר שלמדה את הבייסיק'ס מאחת הגננות, חיפשה דרך להתמקצע יותר ומצאה את יוליאנה – מורה שבדית שהסכימה ללמד את יפעת בביתה, שעל גבול דנמרק, את טכניקת עיצוב ההבעות ותווי הפנים הייחודית שפיתחה.

מאז מכינה יפעת בעבודה ידנית מוקפדת בובות גדולות ומושקעות ביותר, מלאות בפרטים, עשויות כותנה וצמר כבשים אורגניים רכים, אותן היא מוכרת ללקוחות בארץ ובעולם תחת הלייבל "The girl with the cherry eyes" (על שום עיניה החומות והגדולות שלה ושל הבובות). כאמור, וכדי ליצור ביניהם קשר אמיתי, מתאימה יפעת על פי הזמנה אישית כל בובה – לבעליה הקטנים: השיער, גוון העור, סגנון הבגדים ואפילו האופי – את כל אלה ועוד פרטים שחשובים לאמא הקטנה שאתם מגדלים בבית – תוכלו לבחור בעצמיכם. מבדים שהיא מזמינה מחו"ל, תופרת יפעת בגדים מקסימים, סורגת סוודרים, צעיפים או חותלות קטנות (אפשר כאלה במידה 40? תודה), מכינה נעליים, אקססוריז ואפילו מצרפת תיק בגדים להחלפה, שהופך את כל העניין למשחק סטייליסטי שמח.

הבובות ההורסות האלה אמנם אינן זולות במיוחד, אך מבט אחד עליהן – ואתם לא רק מוותרים על תקציב הבימבה והדורה השנתי, אלא גם מאמצים אותן אליכם, משוויצים בהן במרכז הסלון, על הדסק במשרד, או יוצרים איתן קליפ היסטרי – ושולחים ישירות לבית הבובות של ג'קי ונופר. איזה מז'יק.

בובות אנתרופוסופיות מותאמות אישית – 450-550 ש"ח (כל הזמנה דורשת שבוע עבודה מראש)
להזמנות ופרטים נוספים – היכנסו לבלוג The Girl With the Cherry Eyes, יפעת פורשר, טל: 054-7847573 (או עברו לעמוד הפייסבוק, לאלבום הפליקר המלא, ולחנות המקוונת ב-Etsy.com)

עייפה בובה זהבה. The girl with the cherry eyes

 

[PSGallery=4k440ecsu4]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה