08 בפברואר, 2009

בוא אלי פרפר נחמד

בית החולים הוטרינרי מדיקל וט מקבל בזרועות פתוחות וזנבות מורמים מקרים רפואיים דחופים או שגרתיים של פציינטים קבועים כמו לאקי, מיצי וחומי

לא קל לחיות בעיר הזאת, בעיקר אם את/ה חיית מחמד. הבעלים שלך תמיד רודפים אחרי הזנב של עצמם, נובחים אחד על השני בעבודה, חוזרים על ארבע ומייללים שהיה להם יום קשה. ומה איתי, שואל היצור הכי נאמן בכל הבניין. אני לא מרגיש קצת חולשה לפעמים? לא שרטו גם אותי עד זוב דם? מה, אין לי נשמה? יש ועוד איך. ועוד שמונה ברזרבה.

לטובת אזרחי הכבוד של תל אביב – הכלבים, החתולים, האוגרים, התוכיים וכל השאר – אנו מגישים היום, הישר לקערת האוכל, חדשות חמות במיוחד: בית החולים הווטרינרי מדיקל וט שנפתח בדיזנגוף סנטר הוקם במיוחד למענכם והוא יספק לכם טיפול ומזור סביב השעון, שבעה ימים בשבוע. המרכז תוכנן ועוצב בקפידה ויש בו מחלקת הדמיה משוכללת, חדרי ניתוח חדישים, מעבדה צמודה, חדרי התאוששות, מרפאת שיניים, מרפאה אורטופדית, חדרי טיפולים מאובזרים והכי חשוב – צוות מקצועי המונה לא פחות משבעה רופאים וטרינרים. מיאו.

ד"ר דפנה זלקינד-ססלר וד"ר סיימון גולדמן, מייסדי המרכז החדש בסנטר (שמסתבר שהוא מרכז הקניות היחיד בישראל שמגלה יחס ידידותי לבעלי חיים!) הגשימו חלום ופתחו מקום שמקבל בידיים מקצועיות ואוהבות פציינטים כמו לאקי, מיצי ובוני, ואף מכין להם תכנית שיקומית שתלווה אותם כל הדרך אל ההחלמה המהירה. אפשר לפנות אל מדיקל וט במקרי חירום, במקרים רפואיים מורכבים וגם לצורך טיפולים שגרתיים כמו חיסונים, עיקורים וסירוסים, וניתן לקבל יעוץ ממוקד בתחומים שונים. בקיצור, מחמד של מקום. ספרו עליו לחבריכם בטיול היומי בגינה השכונתית. בינינו, לא יזיק לכם לזרוק להם איזו עצם.

טיפולים לחיות מחמד – החל מ-160 ש"ח (חיסון) ועד 530 ש"ח (עיקור)
לפרטים נוספים – מדיקל וט, דיזנגוף סנטר (קומה ג', בניין A), תל אביב, פועל 24/7, טל': 03-6206066

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה