16 בפברואר, 2014

בואי כלה

עמותת יד אברהם משאילה שמלות כלה, ללא תמורה. עכשיו נשאר רק לסגור אולם. מזל טוב!

כידוע, המוח האנושי הופך לרכיכה לא מתפקדת דווקא בתכנון שני אירועים מרכזיים בחיים: קניית בית וחתונה. בראשון – אתם משקיעים מאות אלפי שקלים בשדרוגים חשובים כמו החלפת הידית שהציע הקבלן באחת מלוכסנת יותר, בשני – אתם משקיעים את מאות האלפים במפיות, די ג'יי, פרחים וכמובן – בשמלת הכלה. פריט הלבוש הכי מעורר התרגשות והכי לא שמיש אחרי דקה. אז אם החלטתם שהפעם אתם מתכוונים להשקיע את הכסף בחיים המשותפים שלכם ולא לבזבז הכל על הלילה הראשון שלכם כזוג, אתם מוזמנים להכיר את המקום הכי מרגש בעיר – עמותת יד אברהם שהוקמה על ידי יעקב אטלס ואשתו, ומטרתה – להציע שמלות כלה יפיפיות לכלות טריות וכלכליות.

בכניסה לחלל העמותה שממוקם בקומה השנייה של בית כנסת בתל אביב, העיניים מתרחבות. מאות שמלות לבנות מכל הסוגים, המידות והסגנונות, עמוסות פאייטים, או מעוצבות בפשטות קלאסית, שנתרמו על ידי כלות לשעבר ומעצבי שמלות כלה בהווה, ומסודרות על מתלים במה שנראה כמו חדר הארונות המשותף של סינדרלה, היפיפייה הנרדמת ושלגיה.

אם תתקשרו מראש, תוכלו לתאם מועד מדידה, לבחור את השמלה שלכן, להוסיף גם הינומה ונעליים אם צריך ורק לחתום לזוג אטלס המקסימים על פיקדון (800 ש"ח + 200 ש"ח במזומן) אותו תקבלו אחרי עשרה ימים, כשתחזירו את השמלה לאחר ניקוי יבש. (אם תרצו, אתן מוזמנות כמובן גם לתרום כמה שבא לכם, כסף שישמש את הזוג להוצאות בסיסיות של העמותה).

עכשיו נשאר לכם מלא כסף לדברים הבאמת חשובים – ידיות לארונות במטבח, נגיד. שיהיה במזל טוב ובהצלחה עם זה.

עמותת יד אברהם בניהול יעקב אטלס – טל: 052-2226349; לפרטים נוספים – דף הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה