12 בפברואר, 2013

בדרך למעלה

5 מומחים להרגשה טובה, שיטפלו בגרוטאה שלנו ויכניסו קצת גודנס ליום-יום. די נו, חייבים

בהתחשב בכל הלוגיסטיקה של החיים, עם גב שבור, צרבת, שרירים תפוסים ואופציה תמידית למיגרנה – מה אתם עושים כדי להרגיש יותר טוב? הליכה מתחת לבניין? הופכים את המזרון לצד בלי הקפיצים? נעימי בכפות רגליים? מניסיון, זה לא מספיק. לפניכם מקבץ עניינים ומומחים בתחום ה-פיל גוד. תודו שאתם חייבים לעצמכם.

פותחים עם מורה נמרצת ומומלצת ליוגה ועיסוי תאילנדי, פלוס מכנסיים תואמים, וממשיכים מיד עם הטיפים הסיניים של הדיאטנית הוותיקה ליאורה חוברה; וגם יומן שיסדר לכם את הראש ורשימת המטלות הבלתי נגמרת; פלוס טיפול שיסדר לכם את הגב סופית.

מתחילים להרגיש טוב כאן:

#1 (בתמונה למעלה)
מה – תרגול ויניאסה יוגה עם אביטל ברק, המבוסס על רצפים משתנים, בדגש על תנועה וריבוי ונשימה. התרגול מתקיים בקבוצות קטנות, מה שמאפשר לאביטל להעניק תשומת לב אישית לכל שריר ומנח. שעה איתה ואתם חוזרים להאמין בעצמכם ובעולם.
כמה ואיפה החל מ-40 ש"ח לשיעור (בסטודיו בבית אל-על, קומה 9, ת"א; ושיעורי בוקר בסטודיו של יסמין גודר ביפו), 200 ש"ח לשיעור פרטי או עיסוי תאילנדי, בביתה של אביטל בתל אביב.
לפרטים נוספים – טל': 052-3367276, האתר הרשמי של אביטל ברק.
את מה זה מחליף – את הכלום שאתם עושים כרגע, תודו.

#2 (בתמונה למעלה)
מה – מכנסיים קצרים לגברים לתרגול יוגה (ולהרגשה נינוחה וחתיכית באופן כללי) מ-100% כותנה אורגנית של המעצבת גילי רביד ("אנג'לי"), מלכת בגדי יוגה. איו מצב להוריד אותם, בוודאות.
כמה ומאיפה – עכשיו ב-145 ש"ח, מ-ANJALY.
את מה זה מחליף – את הטרנינג המהוה מהגיבושון. די, לפח.

 

#3

מיליארד רזרוזים לא טועים. הספר הממכר "הדיאטה הסינית" של ליאורה חוברה

מה – ספר "הדיאטה הסינית" להרזייה ולבריאות של הדיאטנית הוותיקה ליאורה חוברה. בעזרת ארבעה שלבים (מעבר לתזונה אחרת ומשפרת הרגשה, חיזוק טחול ובעיות מטבוליזם, איבחון איזה טיפוס אתם ושמירה על המשקל ללא קושי), ותפריטים נוחים וקלילים להכנה, מצליחה ליאורה להתאים את הרפואה הסינית ההוליסטית לגוף ולקצב החיים המערבי שלכם. במילים אחרות, הדחף לשדוד את הפיצוציה – אנחנו צריכים לדבר.
כמה ומאיפה – 65 ש"ח, מהחנות החדשה של ליאורה חוברה (או 39 ש"ח למהדורה הדיגיטלית).
לפרטים נוספים – ניתן להירשם לסדרת סרטונים חינמיים המסבירים את עיקרי השיטה.
את מה זה מחליף – את ההתרסקות ביום השלישי בדיאטה שניסיתם בכל פעם מחדש.

 

#4

מתניעים מחדש. שרה עוז ריש מכוונת בשיטת אלכסנדר

מה – טיפול בטכניקת אלכסנדר שמעבירה שרה עוז ריש (בוגרת הארגון הבינלאומי Alexander Technique International), שעוזרת במיוחד לסובלים מבעיות גב, רגליים, צוואר, פריצת דיסק, צרידות ובעיות מוטריות (וכיצד להימנע מהן), לצד טיפול בילדים הסובלים מבעיית קשב וריכוז. בקיצור – הכינו את הטרנטה שלכם לטיפול עשרת-אלפים.
כמה ואיפה – 200 ש"ח (ל-3/4 שעה), בסטודיו "גוף במחשבה" (בניהולה של גלית זייף, דיזנגוף 190, ת"א), טל':052-5543366
את מה זה מחליף
– את המסאז' פח שאתם מתחננים שהבנזוג יעשה לכם עם הרגליים.

 

 

#5

יש לי יום יום משהו. יומן "הזמן לפרוח"של דפנה כץ

מה – יומן "הזמן לפרוח" של דפנה כץ, מעצבת תעשייתית, מאמנת אישית וחוקרת כתיבת יומנים ותוצאותיהם. היומן נועד לתמוך בניהול הזמן שלכם, ולעזור לארגן את הראש ורשימת המטלות האינסופיות בעזרת תיעוד שבועי מסודר. מתוך הרישום תוכלו לשפר את ארגון המחשבות שלכם, לגלות סתירות וללמוד איך להשתפר. ובעיקר, תקבלו שקט מופתי בקופסא (ואולי תיזכרו שבחמישי – וולנטיינז!).
כמה ומאיפה – החל מ-40 ש"ח (להורדה דיגיטלית), 60 ש"ח לגרסה מודפסת, ועד 180 ש"ח (ליומן פלוס שיחת פתיחת שנה), מהחנות של "הזמן לפרוח".
את מה זה מחליף – את הדפדפת הצהובה שכבר איבדתם שליטה עליה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה