07 במאי, 2015

בדרך לחתונה עוצרים פה

מרמלדה מרקט פותח את עונת החתונות עם האיוונט הכי מרגש: סייל החתונות הגדול. כל מה שצריך בדרך לחופה כבר פה בהנחה כיפית. בקרוב אצלכם!

לאור כמות ההזמנות שהצטברה לנו על המקרר (אישרנו הגעה במשרד, נודניקים), הרשו לנו להזמין את כל הכלות הנרגשות, המחותנים המזיעים, השושבינות הלחוצות, המאורסים ההורסים ובני משפחתם – לאיוונט הגדול של השנה (לא כולל החינה / שבת חתן / מקווה / מסיבת רווקות / השד יודע מה תיכננתם לנו):

סייל החתונות הגדול והראשון במרמלדה מרקט נפתח היום ומציע 30% הנחה לפחות, על כל פריט לבן, מנצנץ, חגיגי ושעושה שמח.

זה אומר שבמשך עשרת הימים הקרובים (עד 17.5) תוכלו לעוט למשל על שמלת הכלה היפהפייה הזו במחיר מעולה. הי, והנה חצאית טוטו מהממת לאחיינית פרחים קטנה! ויש גם נעליים שטוחות ועדינות שיצילו כל סינדרלה בנשף הגדול. ומי ביקשה אאוטפיט חגיגי לאחות של החתן ועדיין לא מצאה? רגע, ומה עם ההזמנות, אבל שיהיו בסטייל, כן? כמו אלו למשל. וכמובן – אין אין אין חגיגה בלי טבעות, ועדיף קלאסיות ונקיות, כאלו שתאהבו לנצח נצחים. ותציצו שניה בצנצנות המגניבות האלה בתור קישוט למרכז השולחן, רעיון יפה, לא? ויש אפילו סט ציפיות שאפשר לתת מתנה לזוג הטרי לפני שהם בורחים לחודש בזנזיבר. בקיצור מאמי, מתי מתחתנים שוב?

יאללה, היכנסו לסייל הכי מרגש ותתחילו להשלים את הרשימה עוד היום. כי אתם יודעים, עד החתונה זה כנראה יעבור.

סייל החתונות הגדול במרקט – 30% הנחה על אלפי מוצרים המשתתפים במבצע, מהיום ועד 17.5.15

(בתמונה למעלה פריטים בהנחה מתוך הסייל: טבעות של "ברמן – סטודיו לתכשיטים" / שמלת כלה של LENNY / הזמנות של "רוני רפפורט  – עיצוב בעבודת יד")

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה