14 במרץ, 2011

בדרך לגלבוע

בבוטיק המעצבים "רחלי" בזיכרון יעקב תמצאו פריטים ייחודיים של מעצבים יפנים, כמו Tabio - מותג הגרביים והגרביונים האהוב עלינו

כשנוסעים לטייל בצפון הארץ מצטיידים בדרך כלל בנעליים נוחות להליכה, שמיכה רחבה לפיקניק, סל מלא כל טוב וערימה של דיסקים לאוטו. ככה הרגילו אותנו לחשוב. אבל לאחרונה, ובזכות לא מעט בוטיקים נהדרים שנפתחו בישובים קטנים בדרך לצפון הרחוק, אנחנו לוקחים איתנו גם ארנק עם שני כרטיסי אשראי (ליתר ביטחון), בגדים נוחים להחלפה ונייד עם בטרייה גמורה (שהמצפון לא יתקשר פתאום). טיול לצפון – גרסת פריס הילטון.

בוטיק הבגדים "רחלי" בזיכרון יעקב נפתח על ידי רחלי ביטון לפני כארבע שנים, לאחר שהות ארוכה ביפן. בבוטיק תמצאו פריטים מתוך קולקציות של מעצבים יפנים כמו Zucca, Issey Miyake ,Sunao Kuwahara ואחרים, שמלות, גופיות, בגדי קז'ואל, פרטי בייסיק ופריטי ערב שישאירו אחריהם שובל של לסתות שמוטות. בכל 3 חודשים, דואגת רחלי לעדכן את החנות בפריטים מהקולקציה המלאה (Full Collection) של המעצבים השונים, המגיעים אליה היישר מחדרי התצוגה בטוקיו. כך מצאנו שם למשל גרביים וגרביונים ששבו את לבנו במבחר גדול של צבעים, מרקמים והדפסים (גם של המותג היפני המעולה Tabio). וגם בגדים מבדים אורגניים של בית האופנה והעיצוב MUJI, הלא הוא הבית בו היינו אמורים להיוולד. את התוצרת הישראלית מייצגת מריה ברמן, ואם רציתם להתחדש בתיק מושלם בעל חזות של צדפה או אגוז מלך (מה שיושב לכם יותר טוב בבטן) – אז התיקים המושלמים של המעצבת Akari Aizawa, הידועה בתור "המעצבת של Comme des Garçons", הם בדיוק בשבילכם.

וכך בדרך לקמפינג בכנרת אתם מוזמנים לשלב קצת שופינג ובעיקר כזה שיצייד אתכם בפריטים באווירה יפנית מדויקת. אה כן, כמעט שכחנו, זה לא זול (רוצה לומר: תבדקו את היתרה שלכם מבעוד מועד, שלא יהיו פדיחות ברגע הסליקה).

בגדי מעצבים מיפן – החל מ-120 ש"ח ועד 4,300 ש"ח
לפרטים נוספים – בוטיק "רחלי", המייסדים 51 (סמטת הרשקוביץ), זיכרון יעקב, טל': 04-6391674

 

 

אנחנו על זה. עליונית של איסי מייאקה מבוטיק רחלי

 

 

פריטים של ZUCCA בבוטיק רחלי

 

 

לפחות עד שהצונאמי יחלוף. בוטיק רחלי לבגדי מעצבים מיפן

 

הכי לא רחוווויל. גופיות של RNA מבוטיק רחלי

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה