14 בפברואר, 2012

בדיוק כמו שאנחנו

שמלת-חולצה רחבה ויפה של "ביאנתיקה" מלטפת, סובלת ומבינה אותנו הרבה יותר טוב מהפסיכולוגית

כבר שנים אנחנו מנסים להפסיק לרצות להיות מישהו אחר. ועדיין, זה מצליח לנו רק לפעמים. באמת שאנחנו משתדלים, "עושים על זה עבודה" (כמו שמאבחנים חברינו התומכים מפרדס חנה) ומייחלים ליום שבו נשתכנע שאנחנו לגמרי טובים ככה, בדיוק כמו שאנחנו, אבל אתם יודעים, וגם ההם מפרדס חנה מודים: זה לא פשוט. מדי פעם אנחנו מקבלים תזכורת קטנה שמחזירה אותנו לכיוון הנכון, מסמנת לנו שאנחנו לא כל כך גרועים כמו שחשבנו, ואפילו להיפך. והנה, השבוע זה קרה לנו עם חולצה.

ענת ברמן, שפעם עסקה בתחום ההפקות ואז עברה לעיצוב אופנה (תישארי!), היא העומדת מאחורי המותג השווה "ביאנתיקה", שמשחרר לעולם בגדי וינטג' נאים, נוחים ואוהבי אדם. מתוך קולקציית החורף שלה צדה עיננו את שמלת החולצה הגדולה והרחבה בסגנון אמריקאי, שעשויה מבד מבריק ומלטף מאד (שאיננו כותנה, ואפילו ברמן עצמה מגדירה אותו "בד וינטג'י עם פוליאסטר"). החולצה הזו, שאין דרך טובה יותר לתאר אותה מלבד המילה "טולרנטית", מקבלת את הגוף בחיבה ובנועם, מארגנת לו לטיפה מנחמת על הדרך, מגיעה בשלושה צבעים שונים ומבחינתנו – מסדרת לנו את הארון לקראת סופו של החורף ותחילתו של עידן חדש, שבו נאהב את עצמנו בדיוק-בדיוק ככה – ולא קריזה, קפריזה, חסרון או קילוגרם אחד פחות.

שמלת חולצה של ביאנתיקה – 450 ש"ח (25% הנחה עכשיו, בסופעונה)
להשיג בלימקה (שלמה המלך 2, תל אביב), ב-BOBO (רבי פנחס 12, שוק הפשפשים, יפו) ובסטודיו של "ביאנתיקה" במושב משמר השבעה (בתיאום מראש), טל': 052-8822514(ענת ברמן) ובעמוד הפייסבוק.

זה לילה סתווי. צבע נוסף לשמלת החולצה של ביאנתיקה

להצצה בקולקציית החורף – צפו בסרטון המקסים הבא (צילום ועריכת הסרטון: אבנר אלקרס, דוגמנית: תאיר לפידות, עיצוב פסקול: פיל, צילום סטילס: יניב ברמן):


 

[youtube 9But3WFWW-Q&feature=youtu.be]

[PSGallery=aeimlxebsv]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה