22 ביוני, 2017

בגדי המלך ארתור החדשים

המותג המקומי ARTHUR, מצליח להכניס רוח שובבה, טעם משובח וצבעוניות מרעננת לממלכת הבגדים הקטנה. הכירו את הכלבלב החדש בגינה

מהדוקטורט שעשינו בתחום הלבשת ילדים (שכלל בעיקר בהייה והגדלת התמונות שהגננת שולחת), מסתמנת חלוקה די ברורה. יש את אלו שהולכים על סקאלת התכלת / ורוד / נצנצים / דמויות / מה-שהאח-הגדול-הוריש-נקי; ויש את אלו המעדיפים שחור / אפור / זהב / גולגלות / שלדים / פחד-אלוהים-ללכלך-את-זה. ובכן, רגע לפני שאנחנו מגישים את מסקנות התזה, גילינו לאחרונה שחקן חדש בגינה, או ליתר דיוק כלב העונה לשם "ארתור" שהמציאו ואימצו שתי מעצבות נהדרות, המציע משהו בין לבין. מעין פשרת גישור מרעננת למגירות הבגדים בשידה. ארתור, לך תביא!

גילי ברסלרמן-גבאי ורותם לישנסקי-גאגין, הן קודם כל שתי חברות טובות שגדלו יחד בחיפה, עברו יחד לתל אביב ואף הפכו במקביל לאמהות. למרות שהשקיעו ותרמו את מוחן הקודח לעולמות הפסיכולוגיה, התקשורת ועיצוב הפנים, משהו באצבעות משך כל השנים לכיוון עיצוב אופנה. לפני שנה וחצי, ולאחר שלא מצאה בגדים קולעים לבנה הבכור, התקשרה גילי לרותם והציעה לה לפתוח יחד מותג שיעשה את זה קצת אחרת. מאז, בצעדים מדודים ותוך התפתחות טבעית מדגם לדגם, נראה ש"ארתור" (על-שם דמות כלב חמוד שיצרו) אכן מצליח לנבוח חזק ולבלוט על מדפי-הקטנטנים. אם בזכות צבעוניות שונה, נכונה ומאירת עיניים; או בדים סופר-מיוחדים ואיכותיים שמייצרים עבורן בטורקיה; או שרטוטי חיות מקוריים שאיירו ידנית ("החברים של ארתור") המעטרים גם פריטי טקסטיל נעימים לפעוטות. כל הדגמים מיוצרים כאן, וגם באלו שנותנים מענה ליום-יום בצבעים נקיים ומראה חלק – תמצאו בכל זאת דיטיילס קטנים שעושים את ההבדל. זה יכול להיות שורת כפתורים יפהפיים ושונים זה מזה במפתח החולצה; תיקתקים צבעוניים בתחתית בגד הגוף; או פאטץ' מודפס בצד השמלה שעליו עוד נרקם דג זהב.

בימים אלו תוכלו לדוג את הקולקציה ה-3 שלהן, המציעה שמלות מבדים רקומים מרהיבים, מכנסי-יוניסקס בשלל הדפסים משמחים (מכדורים פורחים ועד נקניקיות), מגוון בגדי-ים, בגדי חוף וגלביות שיקיות (שמגיעות גם במידה 387 חודשים לאמהות שנדחפות לתמונה). ומתברר שזה עוד כלום לעומת מה שמתוכנן לחורף המטריף הבא, שימשיך לספר את סיפור הכלבלב השובב הזה. הבו לנו מיד, הב-הב!

קולקציית הקיץ של "ארתור" – 89-159 ש"ח (לגילאי ניו-בורן ועד 6 שנים)
להשיג בחנות האונליין, באתר המותג ובבוטיקים נבחרים. אינסטגרם, פייסבוק.

 

כן, יש גם במידת 385 חודשים. בגדי ים מרהיבים ובגדי חוף תואמים לאמהות

כן, יש גם במידת 385 חודשים. בגדי ים מרהיבים ובגדי חוף תואמים לאמהות

 

 

הכלבלב הכי שיק בגינה. מתוך קולקציית הקיץ של ARTHUR

הכלבלב הכי שיק בגינה. מתוך קולקציית הקיץ של ARTHUR

 

 

צבעוניות מרחיבת אישונים. ARTHUR

צבעוניות מרחיבת אישונים. ARTHUR

 

 

השקעה עד התיק-תק האחרון. קולקציית החורף הראשונה של "ארתור"

השקעה עד התיק-תק האחרון. קולקציית החורף הראשונה של "ארתור"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה