11 באפריל, 2011

בגדי הילד החדשים

אם היינו יכולים היינו מלבישים אותם ככה כל השנה. קבלו את רשימת האאוטפיטים הכי שווים לילדים שיהפכו את הסדר שלכם למצעד מרגש של מחמאות

יודעת כל אם עבריה שהבגדים החגיגיים שהיא קנתה לילדיה לחג די מהר הופכים לצלחת ליל הסדר, מקושטים בקצת חרוסת, קצת חזרת ולא מעט פירורי ביצה. ובכל זאת, אם יש לנו הזדמנות אחת בשנה להראות כמו משפחת פון-טראמפ, אפילו לחמש דקות של העמדת פנים בכניסה, אנחנו מתכוונים לנצל אותה עד הסוף. קבלו את מצעד הבחירות שלנו לבגדי ילדים חגיגיים במיוחד, כולל מדריך שיעזור לכם להתאים את הילד שלכם – לאאוטפיט הנכון. הכניסו מגבוני קליה לחים לתיק וצאו לדרך:

לאכול אותה במקום את הגפילטע. שמלה "שובבה" של אישתר צילום: מיכאל פיש

 

מי מתוקה הלילה הזה? שמלה "מתוקה" של אישתר. צילום: מיכאל פיש


לילדות בסגנון אירופאי

קווים לדמותן – הן לא מתערבבות עם אחרים בארגז החול. הן מחכות עם הנזלת עד שיגיע הטישו. הן שומעות בבית מוצארט (לא בייבי, הדבר האמיתי) ויודעות כבר מגיל שנה מה להזמין במסעדות סושי. את הקייצים שלהן הן מעבירות במחנה אויסטרים בצרפת (בלי לבקר אפילו פעם אחת ביורודיסני). כשההורים ישנים, הן מעסיקות את עצמן יפה, מספרות לעצמן סיפורים שהמציאו בשתי שפות זרות, ומעיינות להנאתן בספרי האמנות הפוסט-מודרנית שפזורים בבית.

האאוטפיט – קו השמלות החדש לילדות של "אישתר" אם רק אפשר היה לקבל את הדגמים הבאים (בכל התמונות שלמעלה) במידות של אמא – לא היינו מבזבזים פה עוד שנייה מיותרת, וטסים לסטודיו של תמר פרימק, המעצבת העומדת מאחורי המותג "אישתר". אחרי מספר עונות היסטריות שעיצבה לנשים (והזלנו עליהן ריר כאן וכאן), פנתה העונה תמר להגשים חלום ישן, והרכיבה קולקציית שמלות במהדורה מוגבלת לילדות ברות מזל. לכל שמלה הצמידה תמר סיפור משלה, וקראה להן על פי אופיין: יש שמלה בהירה "שובבה" ללא שרוולים, עם ציורים וגימורים שנתפרו בחוט כחול בעבודת יד מהפנטת; יש שמלה לבנה "אצילית" עם שרוולים ארוכים, המשלבת רקמה לבנה בצווארון ובגימורים ושורת כפתורים בחזית; יש שמלה "מתוקה" בצבע ורוד בעלת שרוולים רחבים וקצרים וכפתורים מקסימים; ויש אפילו חצאית "קסמים" של נסיכות אמיתיות. תוך תפירה מדויקת  וחשיבה על כל פרט קטן, הקפידה תמר לעצב כל שמלה עם פתחים גדולים ונוחים, מבד כותנה נעים, דקיק, קל לכיבוס וללא רוכסנים. בחלק מהן אף שולבו – כמו בקו הבוגר שלה – כפתורים וסרטים עתיקים, ובכולן ניכרת חשיבה קדימה, כיצד ישמשו אתכם בעונה הבאה כחולצה חגיגית. לדעתנו – פריט חובה בארון של כל ילדה, ולצלם אותה הרבה שלא תגיד בגיל ההתבגרות שלא הלבישו אותה יפה כשהיא היתה קטנה.

מחירים – החל מ-180 ש"ח (מידות בשנים – 1-2, 2-4, 4-6. השמלה "האצילית" תתפר גם למידה 6-8).
להשיג בסטודיו אישתר בתיאום מראש בלבד, רופין 43, תל אביב, טל': 052-2630564, בחנויות המפורטות באתר, או בחנות האינטרנט www.amaliabtq.com

 

מתחילים לראות באופק את הבת-מצווש. חצאית סאטן וגופיית כותנה מ"טפליא" (צילום: גלית דויטש)

למלכות הכיתה

קווים לדמותן יש להן יותר חברים באייפון ממה שלכם אי פעם יהיה. יומן הפגישות שלהן אחרי ביה"ס כבר "פולי-בוקט" חודשיים מראש. הן יודעות בדיוק עם מי להסתובב במסדרון ואת מי לסמן כ-BFF. הן מכתיבות אופנה, מחדירות סלנג, מארגנות מסיבות ב-SMS אחד ומפוצצות בטחון עצמי שיכול למלא את חוף ניצנים 2022 (והן רק בנות 7, כן?). הן מתלבשות לבד מגיל שנה, קוראות ווג מגיל שנתיים, וחוזרות מהקניון עם בחירות שמלמדות את אמא דבר אחד או שניים. אם תשחקו עם הקלפים שלכם נכון בליל הסדר, הם יתנו לכם להעלות ליוטיוב סרטון שלהן נותנות הופעת "מה נשתנה" של הלייף. והכי חשוב – אחותן הגדולה לובשת כל הזמן "אמריקן אפרל" וגם להן מתחשק את הלוק ההיפסטרי קולי הזה.

האאוטפיט – חולצה וחצאית של "טַפְלָיא" טפליא הוא המותג המשובח של נעמי יעבץ ויואב אדר, שמתמחים בפיתוח ועיצוב בגדי פעוטות וילדים – שהורים (כמונו למשל) אוהבים מאוד. בכל בגד שהם מוציאים ניכרת התאמה מיוחדת לאקלים הים תיכוני, הקפדה על מודעות סביבתית גבוהה ועל סחר הוגן. לכבוד החג יצרו בטפליא (טף ברבים, אם אי פעם תהיתם) קולקציית בגדים חגיגיים, לא מכבידים, שלגמרי עוברים את החותנת בליל הסדר – ואף כאלה שימשיכו לשמש אתכם מיד למחרת בפיקניק "שאריות", או בימי שישי יפים לאורך כל השנה. אנחנו נפלנו למשל משילוב של חצאית סגולה ומבריקה מכותנת-סאטן יפהפייה; פלוס גופיית טורקיז בהירה בעלת מפתח רחב, שעשויה 100% כותנה נעימה; ושתיהן יחד (בתמונה) הולכות מאוד עם הלוק של "אמא, אל תגיבי לי על הוול, את עושה לי פדיחות". מדובר באחת ההופעות, אם לא ה.

מחירים – חצאית – 159 ש"ח (מידות בשנים – 2-7), גופיה – 109 ש"ח (2-10)
להשיג בשני סניפי טפליא – דיזנגוף 263 (פינת ירמיהו), טל': 03-5446668; או פנחס רוזן 57 (מתחם גולף), טל': 03-6490430. לתמונות נוספות – היכנסו לעמוד הפייסבוק

לא רק סבתא מעריצה. בגדי זארה לילדים

לשוברי הלבבות
קווים לדמותם אין להם הרבה מה לעשות בנידון. הם קיבלו את החיוך של אבא, את הצ'ארם החלוצי של סבא ואת הרגישות של אמא. הם אולי לא מתכוונים לזה, אבל "בוקר טוב" אחד שלהם – ממיס גם את העוזרת גננת, שתמיד מצטערת שהבת הקטנה שלה כבר נשואה. הם מקבלים מנחות ואנדרטאות אהבה שמוציאות את ג'קי פראייר, הצעות לדגמן אחרי כל סיבוב בגינה וחיבוקים ארוכים במיוחד מהבת דודה שלא יודעת גבולות. יום אחד, מישהי תעשה את הבלתי אפשרי, תגיע איתם לארוחות שישי בבית ותגנוב להם את הלב. אבל עד אז, הוא לגמרי שייך לאמא. וסוף פסוק בעניין הזה.

האאוטפיט – סוודר ומכנסיים ארוכים של "זארה" כל ביקור ברשת הספרדית הפופולרית מזכיר לנו שאין על זארה כשזה מגיע לפתרונות אופנתיים, מכל ז'אנר וכל דרגת מחיר. אופנת הילדים של זארה שואבת בכל עונה את השראתה ממחלקות הנשים והגברים, אז אם אין לכם בעיה להוציא מהבית היפסטר או צ'ינו קטן בדמותכם – אתם במקום הנכון. בקולקציה הנוכחית תורגמו טרנדים בוגרים כמו וינטג' או מראה המלחים הרומנטי גם למידות קטנטנות, כאשר חלק מהפריטים היפים אף עשויים מבדי במבוק וכותנה אורגנית – עניין שמוסיף הרבה שמחה ירוקה וחינוכית לכל הלוק. כך למשל, אם הג'סטין-ביבר הקטן שלכם מספיק בטוח בעצמו כדי ללכת עם סוודר פסים כחול-לבן, מכנסיים חומים ארוכים, שאפשר לקפל כלפי מעלה ולהשוויץ במוקסינים קטנים (כמו בתמונה) – אנחנו אומרים לכו על זה מהר, כולל הפוני באלכסון. ושלא ישכח לחתום לסבתא על ההגדה.

מחירים – סריג – 139.90 ש"ח, מכנסיים – 119.90 ש"ח
להשיג ברשת "זארה" בכל רחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה