27 במרץ, 2019

את הכי יפה כשנועה לך

"סטודיו נועה" הוותיק מרשפון פתח חנות לליין שמלות האירועים לילדות ומזמין את כל השושבינות, בנות המצווש או אחיותיהן - לבחור אאוטפיט חג מושקע כמו שבת פרעה צריכה

כבר מותר להגיד "פסח" או שאתם בלי ואליום עליכם כרגע? האמ-אמא של האמאל'ה! עוד לא סיימנו לשאוב נצנצים שהולחמו לפרקט מפורים, והופ – מגיעות להן מכות החג הבא: להתארגן על גפילטופו לבת דודה הטבעונית / לוודא שיש בבית 14 מרקיות לא-סדוקות / לעדכן את המחותנים שאנחנו לא באים השנה (כבר עדיף לרדת מהארץ) / או הכי מייאש – למצוא בגדים יפים לנסיכי הכתמים והקמטים שלנו. לפחות בעניין הזה, יש לנו ולכם כתובת אחת ברורה: סטודיו "נועה" הוותיק שברשפון. בינגו.

עוד כילדה שהתעניינה באופנה, היה ברור לנועה יער מה הייעוד שלה. בגיל 19 כבר פנתה ללימודי עיצוב אופנה ב"שנקר", ועם סיומם, בתחילת האייטיז, נסעה לעבוד בניו יורק במותג נחשב. בתום שנה חזרה לישראל ול"שנקר", הפעם כמרצה. לאחר 6 שנים ו-3 ילדים, הרגישה שהגיעה העת לעוד בייבי משלה והקימה ב-96' סטודיו ייחודי בנוף, שהציע בגדי תינוקות, בנים ובנות יוצאי דופן בסגנון ובניקיון, מתוך אהבתה הגדולה לילדים ולעולמם. התגובות והביקורות הנלהבות על שילובי הבדים, הגזרות המושקעות וההתייחסות הרצינית שזוכים להם פה בגדי הילדים, הקנו לסטודיו מוניטין של תחנת חובה בדרך לכל בת מצווה, אירוע, חג או סתם יום חולין של שואו-אוף.

בהמשך, בעקבות אמהות שניג'סו "סליחה, אני נכנסת למידה 14?" נוספו גם פריטי-נשים עדכניים וכיפיים, כולם בכתב היד המזוהה והאיכותי של המותג. במקביל, במחלקת הילדות הוחלט להתמקד בעיקר בשמלות לאירועים, המיוצרות בארץ עד התפר האחרון, בעבודת יד במהדורות סופר-מוגבלות ובהשקעה ללא פשרות, ברמה של כלה. אבל באמת עכשיו: כל דגם נתפר בטכניקות מסורתיות, משופע בפרטים ותשומת לב לגוף ולנוחות, עם עושר חומרי בטקסטורות שונות, רקמות, תחרות, חיתוכים מעניינים וברמת גימור שלא משתווה לשום דבר שתמצאו במבצעי "99 פוטרים ב-99 ש"ח".

ב-2012 ועם סיום לימודיה שלה ב"שנקר", הצטרפה לסטודיו-האם גם קרן הבת – שהגיעה בכלל מעולם המחול, אבל לא יכלה עוד להתכחש ליצירתיות התורשתית בה ניחנה. מאז הן מעצבות יחד קולקציות משותפות ויפהפיות לבנות מגילאי 4 ועד בכלל. כך שלפני כל איוונט או סדר-פסח בארון – כולן מוזמנות ליהנות משירות אישי וחם ב-2 סניפי המותג, או מחנות האונליין שנפתחה לאחרונה (בינתיים לשמלות האירועים לילדות בלבד), ובעיקר מהידיעה שכזה – אין לאף שושבינה או אמא בגינה. בימים אלו מושקת קולקציית בגדי פנאי נעימים ומושלמים לעונה, בצבעים בהירים ובאווירת "ניפגש על הדק העליון ביאכט"; פלוס פריטי עיצוב לבית וכל האקססוריז הנכונים – מהסניקרס, דרך הפאוץ' ועד ההד-פּּיס. זהו, השנה לפני שסבתא מתקשרת בלחץ מהקניון לשאול "איזה מידה יהלי? היא עדיין בקטע של "כוח פי.ג'יי"?" – תדע כל אם ובת: את הכי יפה כשנועה לך.

"סטודיו נועה" – בגדי נשים – 199-789 ש"ח; בגדי ילדות – 129-349 ש"ח; בגדי אירועים לילדות ולנערות – 299-799 ש"ח
להשיג בסניפי המותג ברשפון (הפרחים 18) ובתל אביב (מתחם "התחנה", נווה צדק); שמלות לילדות לאירועים ולבת מצווה – ניתן להשיג גם אונליין במרמלדה מרקט; פרטים באתר, בפייסבוק ובאינסטגרם

 

הלבן הכי כחול-לבן. חלומות בעיצוב וייצור מקומי, "סטודיו נועה" (צילום:סטודיו Ditales)

הלבן הכי כחול-לבן. חלומות בעיצוב וייצור מקומי, "סטודיו נועה" (צילום:סטודיו Ditales)

 

 

לא יוצאות מזה עד שבועות. שמלות חג לילדות ולנערות (צילום: סטודיו Ditales; גפן רזניק)

לא יוצאות מזה עד שבועות. שמלות חג לילדות ולנערות (צילום: סטודיו Ditales; גפן רזניק)

 

כתב היד המזוהה של המותג. קולקציית אביב-קיץ 19' חדשה לנשים (צלמת: חן אור)

ללבוש נועה בכל גיל. קולקציית אביב-קיץ 19' חדשה לנשים (צלמת: חן אור)

 

יער של סטייל. מתוך קולקציית סתיו-חורף 19', "סטודיו נועה" (צילומים: Rbco Art)

יער של סטייל. מתוך קולקציית סתיו-חורף 19', "סטודיו נועה" (צילומים: Rbco Art)

 

עד הפאייט האחרון.
 שמלות חג לילדות ולנערות, "סטודיו נועה" (צילומים: סטודיו Ditales)

עד הפאייט האחרון. שמלות חג לילדות ולנערות, "סטודיו נועה" (צילומים: סטודיו Ditales)

 

אאוטפיט מנצח לכל חברה בבית. מתוך קולקציית סתיו-חורף 19' (צילומים: Rbco Art)

אאוטפיט מנצח לכל חברה בבית. מתוך קולקציית סתיו-חורף 19' (צילומים: Rbco Art)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה