17 במאי, 2016

אתם בידיים טובות

רחלי זאדה היא לא רק קוסמטיקאית מדופלמת, מקסימה ונמרצת שעושה קסמים לנקבוביות שלנו. היא גם טריאתלוניסטית ומרתוניסטית מקצועית. ליידי, את טו מאץ'

לא יודעים מה אתכם, אנחנו עדיין מנסים להוציא את העשן מהעל-אשים שחלפו על השיער שלנו בוויקאנד האחרון, מקרצפים שאריות פיח מהמצח ומזיזים אגלי זיעה מצד לצד (אוגוסט הגיע מהר השנה!). אבל כל מה שלא יודע לעשות מגבון לח – יודע גם יודע לעשות המג'יק-טאץ' של רחלי זאדה, האישה הטובה שמטפלת לנו בנקבוביות ומוציאה אותנו זוהרים כמו גווינת' פאלטרו, פעם אחר פעם.
 
אחרי שלמדה את רזי האיפור המקצועי והפכה למאפרת בכירה ב"מדינה מילאנו" בגיל צעיר, החליטה רחלי לפני כמה שנים להרחיב את היצע השירותים שהאצבעות המיומנות שלה יודעות לעשות, והפכה לקוסמטיקאית עסוקה ועצמאית, בתוך אחת ממספרות הבוטיק הכי לוהטות בתל אביב, Collie. בתור מי שעוד בתיכון היתה מסדרת גבות לכל החברות (איפה היית כשנתקענו כל כיתה י' עם מבט מתפלא?), ידעה רחלי על עצמה שניחנה בידיים טובות, ושהיא יכולה לחולל פלאות לעור הפנים שלכם. לפני שנתיים וחצי, פתחה קליניקה משלה – אליה מגיעים יודעי דבר, ומקבלים טיפולי פנים פרא-רפואיים, מניקור, פדיקור, הסרת שיער בשעווה, עיצוב גבות, איפור קבוע, וכמובן – האהבה האמיתית שלה – איפור לאירועי ערב, לכלות ולכל המלוות שמסביב.
 
אבל לא רק הידיים של רחלי עסוקות ואנרגטיות. בין טיפול לטיפול היא לא פחות מאשר מתאמנת למרתונים וטריאתלונים תחרותיים בהם היא משתתפת כבר שנים, וממש בימים אלו היא מתכוננת לתחרות "חצי איש-ברזל" שתתקיים בקיץ בבודפסט. הכי איירון-וומן.
 
קבענו עם רחלי דייט, הפקדנו את הלחיים הסמוקות שלנו בידיה ובידי החומרים המעולים שהיא משתמשת בהם. כעבור שעה ורבע של טיפול פנים מסור וקפדני, פרפקציוניסטי אבל רגיש, שהסתיים בעיסוי ראש הכי נעים שאי פעם קיבלנו – יצאנו חדשים, גמישים והכי חשוב – מוכנים להחלפת תמונת הפרופיל בפייס. ליידי, את מוציאה אותנו טוב מדי.

רחלי זאדה, קוסמטיקאית – מניקור – 70 ש"ח, פדיקור – 145 ש"ח, טיפול פנים פרא-רפואי – 320-450 ש"ח, איפור ערב – 400 ש"ח, איפור כלות (פלוס איפור ניסיון) – 1100 ש"ח
שד' בן ציון, תל אביב, לקביעת תור – טל': 050.8778987

 

מוכנים לתמונת פרופיל חדשה בפייס. רחלי זאדה מאפרת וקוסמטיקאית על

מוכנים לתמונת פרופיל חדשה בפייס. רחלי זאדה מאפרת וקוסמטיקאית על

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה