28 ביולי, 2019

אתגר הקיץ

ככל שהמעלות עולות - המחירים בסייל הקיץ הממיס שלנו יורדים. זה הדיל. יצאנו החוצה לזרוק את הפח והרגיש לנו משהו כמו 70 צלזיוס. תעשו לבד חשבון ובואו לבזוז בלי להזיע

חברים, אין לנו מה להסתיר מכם: חם לנו מאוד מאוד. מאוד (מה זה זה השנה?! "אתגר הקיץ"? שנתחיל להעלות סרטונים של פתיחת בקבוק בידיים מיוזעות?). ואם לא היינו גרים עם עוד נפשות חסרות אונים ורישיון נהיגה, שצריכות להגיע לקייטנות / לפליידייטס / לחוג כינור (הלו, היה רסיטל כבר לפני חודשיים, מתי אתם מסיימים שם?) – יש סיכוי שלא היינו יוצאים מהמזגן עד נובמבר. פייר? כל עוד יש לנו וויי-פיי – וחוץ מלזרוק את הפח – אין גם שום סיבה. אם אתם במקרה מזדהים, ובימים אלו מתקמצנים על כל גיחה החוצה (מאמי, אז שרקסי יעשה בסיר. הי, אם שובליקו למד…) – וודאי תשמחו לדעת שתפרנו לכם את הפרטנר הכי טוב להסתגרות קיצונית:
 
קוראים לו סייל קיץ ממיס, והוא כשמו – עסוק משעות הבוקר הקטנות בהמסת מחירים והרתחת הנחות אול אובר דה מרמלדה מרקט, כך שלמשך 4 ימים יש לכם פטור מלהיגרר לחניונים דחוסים, לריב על תאי מדידה פנויים או לחטוף טנטרום מול הקופאית. עזבו אתכם, יש כאן הכל: סנדלי פלדיום? יס! גם לילדים? בהחלט כן. בגדי ים שלמים ומושלמים? לא חסר. משקפי שמש מסנוורים? בערמות. כובעי רחבי שוליים שנוצרו בעבודת יד ומהחלומות הכי פרובנס שלכם? רק תבחרו. וגם ספרים לחופשה; מגבות ומצעים קיציים; ילקוטים אולטרה-שווים; קולקציות קיץ של מעצבות אהובות; עבודות אמנות מרגשות; חידושים למטבח; סנדלים וסדנאות לחופש הגדול; חומרי יצירה; משלוחי בונבוניירות; פרחים; עציצים מבטון; יו ניים איט. והכל בהנחות קיץ שהזענו כדי להשיג לכם.

כך שנשאר רק:
1. לוודא מה מידת הנעליים המעודכנת של כל דיירי הבית
2. למי אין עדיין מחוגת חד-קרן בקלמר
3. איך אתם עם ביקיני אה-סימטרי לעונה
4. למה עוד אין לכם מגבת חוף עגולה
5. מה המיקוד במשרד (למקרה שאתם חייבים להראות את עצמכם בעבודה השבוע)
 
וזהו. מי שבכל זאת לא בטוח מאיפה להתחיל לבזוז – שיסור אל אוסף המוצרים שגרפנו מכל מדפי הסייל, ואנחנו חומדים לעצמנו את כולו בחזירות. תתחדשו ונתראה אחרי שיפתרו את הגלובל וורמינג.
 
סייל קיץ ממיס במרקט – עד 70% הנחה על אלפי מוצרים שרציתם (בתוקף עד סוף 31.7.19, 23:59). להצצה באוסף בחירות העורכת מתוך הסייל – בואו

כן על הכל, תודה. מתוך אוסף המלצות המערכת מהסייל (מימין למעלה ובכיוון השעון): גופיה וחצאית של KARIN A; כפכפי RAFA; תכשיטי SIGMA; תיק Fjallraven; בגד ים של Hello Sunshine; הספר "בריכה עירונית"; חולצה של NAFTUL; "משקפי עץ"

כן על הכל, תודה. מתוך אוסף המלצות המערכת מהסייל (מימין למעלה ובכיוון השעון): גופיה וחצאית של KARIN A; כפכפי RAFA; תכשיטי SIGMA; תיק Fjallraven; בגד ים של Hello Sunshine; הספר "בריכה עירונית"; חולצה של NAFTUL; "משקפי עץ"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה