21 בספטמבר, 2014

ארץ זבת חלה ודבש

עוגות הדבש המעולות של מאפיית MOVIEING הפכו את הפרוסה המסורתית הדביקה לקינוח לגטימי, טעים ודיסנט. תיישרו לנו אחת, בחייכם

כל שנה, בערך ביום הזה, אנחנו משגרים אליכם המלצה למגוון עוגות דבש ורולדות רימונים שטעמנו, ומהמהמים בפה מלא פירורים שהכל באמת ממש טעים, ונשאר לכם רק לבחור אחת. הפעם החלטנו להיות ממוקדים, ברורים ומפוקסים יותר (זה לפחות מה שהגברת בקופת חולים שהקריאה לנו את בדיקות הסוכר החליטה). רוצה לומר: על הביס הראשון שלקחנו מהעוגות של Movieing Bakery, התאהבנו מחדש בדבש וסגרנו סיפור. סליחה, לא תיכננו, קרה הכי במקרה.

והכל באשמת אלירן דפני, הקונדיטור הראשי והמוכשר שמופקד שם על התנור והקיצ'ן אייד, שיצר סדרת עוגות חג שהתגלו כעשירות, מאוזנות ויאמיות לכל מי שחלק איתנו את הצלחת, והצליחו להפוך את הקינוח המסורתי הדביק – לעוגה לגיטימית לכל השנה. למי שלא מכיר, "מובינג" היא מאפייה חמודה הצמודה כבר כמה שנים לבית קפה וותיק בעל אותו שם ברחוב ירמיהו בתל אביב ("מובינג קפה", שמשמש את לקוחותיו גם כספריית די.וי.די, הכי נוח). משם היא מפיצה בכל בוקר ניחוחות נעימים של עוגות, מאפינס, מאפים ופחמימות מנחמות, שעד סוף היום פשוט – פוף! נעלמות כלא היו. קסם שכזה. בימים אלו, תוכלו ליישר שם עוגת דבש עם תבלינים (מעולה ונימוחה בדיוק כמו שאתם רוצים, 33 ש"ח); שטרודל תפוחי עץ שקשה להפסיק לנבור בו (עם תפוחים מזן פינק ליידי, צימוקים, אוכמניות וקינמון ובניחוח לימוני – 39 ש"ח); קראנץ' שמרים עם תפוחים וקרם שקדים (44 ש"ח); והכי שוס – בוואריית דבש (על שכבות של טורט אגוזי לוז וגנאש שוקולד דבש, חלום, 75 ש"ח). בקיצור אלירן, הפרזת. הכל טו גוד.

עד החג, אם מישהו מחפש – עשינו מובינג למובינג ואנחנו קבורים פה בין המגשים, בודקים מקרוב מה כדאי להגיש לכם לקינוח ברביעי. וחמישי. ושישי ושבת. אלוהים, תן לנו את הכוח.

עוגות החג של Movieing Bakery – דיזנגוף 308, פינת ירמיהו 25, תל אביב, טל': 03.5441174, ימים ושעות א-ה 08:00-20:00, יום ו' 08:00-16:00

 

טעים לנו מדי, תפסיקו. מובינג בייקרי (צילומים: בועז לביא)

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה