01 ביולי, 2013

ארץ השמש המעיקה

אם זה לא במרקם קליל של אוויר ומים, אנחנו לא שמים את זה על הפנים שלנו. קבלו את פק"ל הבוקר שלנו לעונה הדביקה

אם חייבים לתחום את זה למילה אחת, קיץ זה זיעה. וזיעה זה פיכסה. והפיכסה הזה מכסה לנו את הנקבוביות כמו שמיכת פוך ששכחנו להחליף, מהבוקר ועד הדהירה למקלחת בערב. לפני שאנחנו מוציאים דרכון איסלנדי (אבא, תתחיל לברר שורשים), הכירו את פק"ל טיפוח הבוקר שלנו לקיץ הקרוב: כל מה שלא במרקם קליל יותר מאוויר – לא מתקרב לפנים שלנו. סה טו.
הרחיקו מאיתנו מייקאפים ומסכות כבדות, והיכנסו לעולם היופי הכי מנימלסיטי שאפשר, בשלושה צעדים: קרם ניקוי יסודי, מקדם הגנה קליל וליפגלוס איכותי (בכל זאת, לא נעים לפתוח לשליח ערומים):

#1 צעד ראשון: מנקים את הפנים מכל הסחל'ה
במה השתמשנוCleansing Mousse Hydra-radiance של Decleor, מסדרת Aroma Cleanse (מתאים לכל סוגי העור, ללא פראבין)
מה קורה שם בפנים – דמיינו קרם חלב דל שומן, שהופך במגע עם מים לקצף ניקוי עדין ונעים להסרת לכלוך, כתמי זיהום אוויר, איפור ושאר מיותרים, ומשאיר את הלחיים הסמוקות שלנו רעננות כמו סלט מלפפונים לאורך כל היום, הודות לתמציות פפאיה וחומצה המונעת התייבשות של העור.
כמה ומאיפה – 328 ש"ח (ל-200 מ"ל), ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

#2 צעד שני: מורחים מקדם הגנה קליל
במה השתמשנו – Sun Perfect Defense SPF 50 של חוה זינגבוים.
מה קורה שם בפנים – מדובר בתכשיר נעים, בריח טבעי ולא שומני, מועשר בנוגדי חמצון, לחויות וויטמינים, שבנוי ממולקולות היוצרות אפקט "משקפי שמש לעור" (מעין מסך הגנה מפני רדיקלים חופשיים וקרני UVA, UVB). הודות לשיטות והטכנלוגיות שפיתחה חוה זינגבוים (מחלוצות תחום הקוסמטיקה הרפואית בארץ), תקבלו מצד אחד הגנה, ומצד שני הזנה מעולה עם כל מה שהעור שלכם צריך כדי לצאת כמו בנאדם מהבית.
כמה ומאיפה – 275 ש"ח (ל- 100 מ"ל), להשיג אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E, העובדות בשיטת חוה זינגבוים.

#3 צעד שלישי: ליפ גלוס קיצי ולא מעיק בכלל
במה השתמשנו – PYTO-LIP GLOSS של Sisley (לכל סוגי וגוונים העור)
מה קורה שם בפנים – הסטיק המדליק והאיכותי הזה, בניחוח עדין ורענן של מנטה, נותן לנו במריחה קלה ולא דביקה (שבאורח פלא לא נכנס לפה בכלל) – מראה תפוח וחלק יותר לשפתיים ב-6 גוונים קיציים, משל היינו אנג'לינה על השטיח (בשוויץ שאחרי הניתוח). כל גוון שמח שתבחרו מכיל אפקט ברק גלוסי נעים בגימור ויניל, לצד מרכיבים מזינים (כמו חמאת שיאה) שמכניסים לחות ורכות לשפתיים המפוצלות והיבשושיות שלנו.
כמה ומאיפה – 240 ש"ח (לפני הנחה, ל-6 מ"ל), להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה