19 באוקטובר, 2010

אריס ועליזה יצאו לשדה

גל אוחובסקי בדק ומצא: "המחזמר 'סיגל', המתעד את סיפור אהבתם של אריס סאן ועליזה עזיקרי, הולך להיות הלהיט הבא"

צדי צרפתי הוא לא סתם "מלך הבידור הישראלי", או איך שנוהגים לכנות אותו. הוא באמת אחד האנשים היחידים בארץ שיודע איך עושים מחזמר. ולכן בכלל לא הופתעתי לגלות שההפקה החדשה שהוא הרים במסגרת הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, היא הלהיט הבא של התיאטרון הישראלי. אני מוכן להתערב על זה.

כמעט עשור שלם דיברו ב"הבימה" על המחזמר "סיגל" המתעד את אהבתם של אריס סאן ועליזה עזיקרי, אבל משום מה לא האמינו בטקסט שכתב שלמה מושקוביץ. צרפתי, שהוא יווני במוצאו, אמר כל הזמן שחייבים להעלות את המחזמר הזה שבו באחד מרגעי השיא אומר אריס לעליזה: "יום אחד, עוד שלושים שנה, כל המוזיקה בישראל תהיה ים תיכונית. זה חייב להיות ככה".

השבוע עלתה לראשונה ההפקה שהרים צרפתי עם תלמידי הסטודיו למשחק. וכמו שקורה הרבה פעמים בארץ, ההתלהבות של הצעירים מחפה על דלות האמצעים. צרפתי ליהק לתפקידים הראשיים שחקנים מוצלחים, שבעיקר שרים יפה את כל ה"פופ פם", "סיגל" ו"נערה ממש אוצר". ודאג שהכוריאוגרפיה תהיה מדויקת, התלבושות יהיו יפות, ובעיקר שהקצב יהיה נכון.

וכך מרגע שמתחילה ההופעה, אתה שוכח שזה לא היכל מפואר, אלא אולם קטן וצפוף בשכונת התקווה, עם כסאות לא הכי נוחים, ושוקע לקסם של המחזמר. אני בטוח שאחד התיאטראות הגדולים ייקח את ההפקה הזאת ויריץ אותה הלאה. עד אז כדאי לכם לרוץ מהר לשכונת התקווה כי האולם מלא ערב ערב והכרטיסים אוזלים במהירות. יאסו, יש לצדי עוד להיט.

המחזמר "סיגל" יוצג עד 30.10 מדי ערב ב – 20:30, ובימי שישי בשעה 14:00,
באולם המופעים של הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין – עבאס 37 פינת חנוך 19, שכונת התקווה, תל אביב-יפו.
עקב הביקוש הרב כנראה שיתווספו הצגות ספורות, אפשר לבדוק ולהתעדכן גם  באתר הסטודיו http://www.studioact.co.il

כרטיס רגיל – 90 ש"ח (הנחות לגמלאים, חיילים וסטודנטים)
מומלץ להזמין כרטיסים מראש במשרד הסטודיו טלפון: 03-6886514 בימים א' – ה'  09:30  – 15:30

קחו קצת מזה כדי להיכנס לאווירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה