04 בדצמבר, 2016

אפשר להירגע

הכירו את מור לנדאו, מטפלת בשיאצו ואשת הקשר הכי חשובה בנייד שלכם

אולי זה הגיל, אולי התרגיל, אולי המזרון, אולי הטרדות והדאגות (ואולי הכל ביחד) – לא ברור מה אבל לאחרונה הצטרפנו בייאוש גדול ל"אנשי כאב הגב" (אנשים לא נחמדים בכללי). זה קרה במפתיע. זה היה כואב ומייסר ובעיקר – זה היה חסר אונים. (כבר סיפרנו לכם על זה).

קיבלנו לא מעט מספרי טלפון של אוסתאופתים, כירופרקטים, פיזיותרפיסטים – וקיבלנו גם מחברה טובה את הטלפון של מור לנדאו, מטפלת בשיאצו שהיא בעצם מלאך.

 
קצת רקע (אל תלכו לשום מקום): שיאצו היא שיטת טיפול במגע מתחום הרפואה המשלימה, שמקורה ביפן והיא מבוססת על עקרונות הרפואה הסינית (כאילו ידעתם אבל לא ממש ידעתם). הטיפול מתחיל באבחון מעמיק של המטופל וממשיך לקביעת שביל הטיפול המדויק לחיזוק הגוף ושיפור התנועה שלו – באמצעות מגע עמוק. השיאצו מתאים למגוון רחב מאוד של בעיות עיכול, נשימה וגניקולוגיה, כאבים אורתופדיים, תסמיני גיל המעבר, מתחים נפשיים ועוד.

 
אבל אחרי הפרטים היבשים (לכאורה) יש את מור. שהיא מטפלת נלהבת וטוטלית, עם שילוב מושלם של עוצמה ורכות, ועם הקשבה נכונה ומקצועית לגוף שלכם ולבעיות שלו.
היא מגיעה לבית המטופל עם מיטת טיפולים מתקפלת או מזרון שיאצו (הטיפול בלבוש מלא. רק אומרים) – שזה במילים אחרות שיא הפינוק. אותנו היא הביאה להקלה משמעותית ברגעים שחשבנו שאנחנו עומדים לעזוב את העולם, והשאירה אותנו עם חשק עז להתמיד בטיפול שלה שהיה בשבילנו הכי נכון, מדויק, נעים ומבריא שאפשר.

ואם תרצו יש תוספת – מור מגיעה גם למשרדים, מסיבות רווקות וחגיגות קטנות אחרות (עם חברה) ועושה את הקסם שלה לכל המשתתפים. תענוג אמיתי וטריט בלתי נשכח.
 
עכשיו, כל שנותר זה לשמור את המספר של מור לנדאו המושיעה שלנו, בנייד – שיהיה לכם ברגע הנכון (שהוא כל רגע שהוא, אם אתם שואלים אותנו). רק בריאות!

 
מור לנדאו
עמוד הפייסבוק הכיפי שלה
0545806707
landau.mor@gmail.com

 

גוף בתנועה. מור לנדאו - מטפלת בשיאצו

גוף בתנועה. מור לנדאו – מטפלת בשיאצו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה