13 באוקטובר, 2009

אפשר להאיר משהו?

האהילים המעוצבים של i-ly יכולים להפוך כל מציאות אפרורית בבית או במשרד, לנקודה מעוצבת ומפיצת אור משמח. כאן המקום למצוא הארה אמיתית

תושבי העולם נחלקים לשלוש קבוצות: אלה שאוהבים אור, אלה שמעדיפים חושך, והקבוצה השלישית – האקסקלוסיבית מכולן – כוללת את כל מי שיודע להעריך את יופיו וחשיבותו של אהיל משגע. שהרי אם חושבים על זה לרגע, אהיל הוא בדיוק כמו מרכך שיער ומרכך כביסה, ותפקידו לסנן את האור הבוהק ולהפוך לנו את החיים לקצת יותר ענוגים, רכים ונוחים להתמודדות. משום מה נדמה שהאהיל – או בשמו החביב על דור הסבים, ה"אבּאז'ור" – לא זכה עד היום לכבוד הראוי לו, והנה מגיע התיקון.

דורית שדות וגלית זייברט, שתי חברות שיוצרות ועובדות יחד, הקימו את i-ly – סטודיו בוטיק לעיצוב גופי תאורה ואהילי בד לבית ולמשרד. דורית וגלית "מלבישות" מנורות בעיצובים מסוגננים וצבעוניים, והכי הן אוהבות לפגוש מישהו שחלם את האהיל שלו, ולהפוך עבורו את החלום למציאות שמפזרת סביבה אור. ב"i-ly" (מבטאים 'אַיילִי') אפשר להוסיף לעיצוב האהיל גם אופי אישי – שם, תאריך ואפילו טקסט, וללכת על כל גודל וצורה שעולה בדעתכם. לא מוכרחים להיות אדריכלית, מעצב פנים או סטייליסטית כדי להגיע לגלית ודורית – צריך רק לבחור עיצוב שאוהבים (מתוך מגוון עצום שמופיע באתר) או לתאר את מה שמחפשים, אפשר להתייעץ ולקבל רעיונות שיתאימו לעיצוב החדר, וכבר היו מקרים של אנשים שבאו עם גזיר עיתון ויצאו עם "אהיל בסגנון הזה". קחו לכם כמה דקות ושוטטו בין האהילים בלינק שמופיע כאן, מתחת. מובטח לכם שתמצאו הארה.

אהילים מעוצבים – 150-850 ש"ח
לפרטים נוספים – i-ly, טל': 050-3657557 (דורית שדות), 054-4261610 (
וגלית זייברט), www.i-ly.net

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה