21 באוקטובר, 2010

אפריקן איידול

עוד לפני שהפנמנו שהיא בכלל קיימת, הסדרה "אבודים באפריקה" עומדת לפני סיום. גליה אלוני דגן מסבירה מדוע אתם חייבים להשלים את החומר ולהצטרף לפרק האחרון

שבע שנים מחיי נשרו לטובת ענף הפרסום. להגנתי אני יכולה לומר רק, שהייתי אז צעירה בוגרת האייטיז, חשבתי שאין מגניבה ממני, דיברתי ניים דרופינג ללא שמץ מבטא זר (תנאי הכרחי במקצוע) והצטיינתי ברכישת גרבונים צבעוניים. יהיו שיאמרו שמאז נפרדו דרכינו, אינני חדלה לירוק לבאר שמתוכה שתיתי. אם הם צודקים, יש לקוות שהדבר מאזן לטובה, ולו במעט, את מפלס החיידקים הידידותיים שבמים.

הסדרה "אבודים באפריקה" תפסה אותי לא מוכנה, וטוב שכך. לנגד עיניי צצו סצינות שלמות מחיי הקודמים במשרד פרסום המאוהב בעיקר בעצמו, כולל טקסטים שאין ספק שנכתבו בידי אנשים מהברנז'ה, שרק הם יודעים לשלב כך בין הפוזאי למגוחך: הדוגמנית צליל רום-מיתר (רותם סלע) ובעלה הטרי, הדוגמן יניב מיתר (עידן חביב), מככבים בקטלוג החדש של חברת האופנה Honey, המצולם באפריקה. יחד עם צוות פלצנים מרשים הכולל צלם, מעצב שיער, מאפר, ארטדיירקטורית מטעם המשרד וכמובן – הלקוח הבלתי נמנע ובנו הבלתי נסבל, עוברת המשלחת מסכת הרפתקות מופרכת שמציגה על המסך, לראשונה, את בועת הפרסום התלאביבית במלוא כיעורה המ-א-מ-ם (כולל אקססוריז). בשבילי, כל פרק הוא נוסטלגיה טהורה ודרישת שלום מה"פאקינג קומרשיאל'ז", אם לצטט את אורי פפר בפרק הבכורה. בשבילכם – יש לקוות – מדובר בהנאה צרופה.


"אבודים באפריקה" – סדרה בת 5 פרקים, משודרת בימי ראשון ב-22:00, בערוץ yes Drama HD. בארבעת הפרקים שכבר שודרו ניתן לצפות גם כאן. קחו פרויקט לסופ"ש ותצטרפו לפרק האחרון ביום ראשון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה