23 בפברואר, 2012

אפונה וגזר יצאו מהמקרר

במקום לנסות להסביר למה זה לא בריא לאכול שלוש פעמים קורנפלקס ביום, הושיבו את הילד מול חוברת "המזונות הקסומים" ותנו לה לעשות את העבודה

לאחרונה שמנו לב שהחברים הנמוכים ביותר במשפחה (להלן: הילדים) מרשים לעצמם להסתכל עלינו מלמעלה ולהעיר לנו, בתדירות גבוהה והולכת, על הרגלי התזונה שלנו. "אמא, שוב פחמימות?" (בדיוק כשאנחנו מקלפים את עטיפת הוופל) ו"אבא, לא הגזמנו קצת עם החלבונים?" (שבת בבוקר, רגע לפני שהמזלג ננעץ בחלק הכי טעים של העין השלישית). ובכן, ילדים יקרים, אבא ואמא יאכלו מה שהם רוצים, מתי שהם רוצים, ואיך שהם רוצים, ואם הם יבחרו לצאת מהבית מתישהו – נודה לכם אם תגלו אמפטיה, תוותרו על הביקורתיות ופשוט תזמינו מנוף. מצד שני, יכול להיות שאתם צודקים.

התזונאיות ורד מרום וד"ר לימור בן-יעקב פיתחו את "ערכת המזונות הקסומים", שמוותרת מראש על השימוש במונח "בריא" ומסבירה לילדים (ולהורים) מדוע בכל ביס טמונה חשיבות תזונתית, ולמה כדאי לבחור ב"ביסים" משמעותיים ככל האפשר. בערכה שהפיקו, תמצאו חוברת מושקעת המפעילה את הילדים דף אחרי דף ומלמדת תוך כדי יצירה והדבקה על תזונה נכונה והרגלים כמו שתיית מים, פעילות גופנית ועוד. יש גם חוברת הסבר להורים הנבוכים מול מדף הקורנפלקסים בסופר, ערכת משחק מגנטית לבחירת התפריט היומי – שניתן להצמיד למקרר ולתפעל מדי ערב, ואפילו תקליטור שירים ובו חמישה טרקים להפעלת הגוף תוך ריקוד עצבני בסלון (רעיון שעלה אגב גם לגב' מישל אובמה, שביקשה מביונסה לחבר ריקוד אירובי ממכר – כדי להילחם בתופעת ההשמנה בקרב ילדים, ראו כאן).

"ערכת המזונות הקסומים" אושרה להפצה בבתי הספר על ידי משרד החינוך, וניתן להיעזר בה בכל משפחה שיש בה ילדים בני 3-11. לסיכום – בפעם הבאה שהילד שלכם יצמיד מגנט של ברוקולי על המקרר, תדעו שהרווחתם את המדליה ההורית שלכם ביושר.

"ערכת המזונות הקסומים" – כולל חוברת להורים, חוברת לילד, תקליטור ומשחק מגנטים למקרר –  120 ש"ח כולל משלוח (או 2 ערכות ב-200 ש"ח, ניתן לרכוש כל פריט מהערכה ב-30 ש"ח).
לפרטים ולרכישה – "ערכת המזונות הקסומים", טל': 050-7300602 (אורלי), orlytz@gmail.com.

קבלו כטעימה את קליפ המזונות הקסומים:

[youtube y2D0WgrFivE]

[PSGallery=ajejk8smol]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה