10 בינואר, 2015

איספו את כולם

3 אוספים חמודים שהתחלנו וגם אתם תתמכרו אליהם בשניה. למי יש נדירים להחלפה?

ספרו לנו מה אספתם בקדחתנות כילדים, ונאמר לכם באיזה שנה נולדתם: בולים? חבורת הזבל? מכתביות? גוגואים? טרולים? פחיות מוקטנות ממטוסים? לא משנה מה, העיקר לאגור כמה שיותר, והכי קתרזיס – את הנדירים במהדורות מוגבלות שיום אחד עוד תמכרו במיליונים (מישהו רוצה גלויה חתומה של ירדנה ארזי מבנק לאומי?).

אם חוש האספנות עדיין מדגדג ובא לכם להתחיל גם היום אוסף קטן ומגניב באמת (אבא, הגיע הזמן לזרוק את קערת פקקי השעם), שווה לפזול למה שהולך ביפן, אומת האובסס הרשמית, שמתמחה בייצור סדרתי של דברים חמודים מאוד. הנה לדוגמא 3 אוספים שהתחלנו לאגור על השולחן ורק מחכים לדמי הכיס הבאים כדי לצבור תאוצה. יאללה, מי בא החלפות?

Piperoid #1

יש לכם משהו לגלגל. חלק מגיבורי פייפרויד ועוזריהם הנאמנים

מה אוספים צינורות נייר צבעוניים מהם מרכיבים בקלות דמויות רובוטיות, שמגיעות בסטים של זוגות או שלישיות עם סיפור קטן שעוזר לפתח את הדמיון, ביניהם למשל דרקון וציפור, איש שלג וארנבונים, קפטן פוטבול ומעודדת, ועוד. תמיד יש מה לגלגל.
הקטע המגניב – ההרכבה העצמית! אין צורך בדבק אלא רק מספריים, סבלנות ונטייה להתמכרות. מרגע שתתחילו, תיזכרו כמה כיף זה ליצור, לקפל, לעסוק במוטוריקה עדינה – וזהו. אתם בפנים.
מה הכי נדיר – כלב זהוב בשם Bowwow John וגם Mewmew Mike – החתול המנפנף למזל טוב שנמצא בפתח כל בית עסק במזרח. פשוט מקסים.
כמה ומאיפה – 60 ש"ח לסט במבצע בבוטיק היפני NOOK (כל הערכות כאן); 69 ש"ח מהאתר הרשמי בישראל, או מ"שופו"; וברשימת החנויות בעמוד הפייסבוק (מוזיאון ת"א לאמנות, קלקשוז ועוד).

#2 Sonny Angel


מה אוספים
– זה אולי נשמע מופרך לאסוף בובות מלאך עם גוף תינוקי עירום וכובעים מתחלפים. אבל מרוב חמידות – קשה להפסיק. מאז שיצאה הבובה הראשונה ב-2005 החלו לצוץ עוד מלאכי סוני וכיום יש מעל 300 המחולקים לפי סדרות שמכילות תמיד 12 דמויות עם כובעים בנושאים מתחלפים: חיות, פירות, קינוחים, פרחים וכו'. קולקט ת'ם אול!
הקטע המגניב – כדי לשמור על אלמנט ההפתעה והוגנות האיסוף – לא תדעו עד שתפתחו את האריזה "העיוורת" איזה מלאך עומד לקשט לכם את המדף.
מה הכי נדיר – דמות סודית שלא מפורסמת באופן רשמי, מיוצרת בכל סדרה ומופיעה אחת ל-144 יח'. לעיתים בכמות של 100 יח' בלבד בכל העולם, מה שמעלה את ערכן ואת רמת הטרפת. 
כמה ומאיפה – 39 ש"ח לבובה, ב-מקופלת; פרפרים; בית התפוצות; שופו; שלומפי; טויסים; הרשימה המלאה באתר הישראלי.


#3
Pole Pole (של T-LAB)

 

מקסים בכל גיל. חיות העץ POLE POLE של T-LAB

מה אוספים – חיות מגולפות מעץ בעבודת יד בצבעי שחור-לבן בלבד. פריט מקסים לשידת ההחתלה או לכל פינה בבית. יש יותר מ-40 חיות, רובן יוצאות דופן ומרעננות לאיסוף – כמו ביזון, לאמה, ברדלס, חמור, יען, בואש, שקנאי, עצלן ועוד. יש גם סדרת הורים וגורים, יש אביזרים כמו עצים ושיחים כדי ליצור תמונת נוף, יש חותמות, ואפילו פעמוני רוח. הכי זן.
הקטע המגניב – במקום להישאר רק על המדף, נוצרו גרסאות מוקטנות עם רצועה לנשיאה על התיק, מחזיק מפתחות או סביב המראה.
מה הכי נדיר – סדרת גלגל המזלות שהדמויות בה הותאמו לחיות לוח השנה הסיני.
כמה ומאיפה
– 69 ש"ח לבובה (מהסדרה הקלאסית), בגלריית "היבינו" (בקרוב יגיעו חיות חדשות), יבנה 30, פינת אחד העם, ת"א, 03.5160352. האתר הרשמי כאן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה