04 במרץ, 2015

אני רק שאלה

שירות ממכר לאבחון סימפטומים שמצאנו ברשת יזהה למה כואב לכם, ישלול תרחישים שרצים בראש ויברר לאיזה דוקטור שווה להציק. היפוכונדרים, שנשאיר אתכם להתייחד?

אפשר להיפתח רגע? יש לנו לאחרונה סחרחורת. וגם פריחה בצוואר. ומדי פעם איבוד ראייה זמני (מה שלא יהיה, תדעו שאהבנו אתכם). לחברה טובה שלנו יש צינון מנג'ס שכבר מלא זמן לא עובר, ויש פה מישהו במשרד עם כאבי פנטום בגב בכל פעם שהוא לובש ג'ינס. בקיצור, לאן שלא תסתכלו, אנחנו מוקפים בחבורת חלושס בע"מ, שכל היום רק עסוקים בלקבוע תורים ולתקוע אקמולים כמו קבוקים.

ובכן, היפוכונדרים, פסיכוסומטים ואנשי "אני רק שאלה" יקרים, הנה המתנה שלנו עבורכם לחג (ולכל צהריים פנוי): "הסימפטומייזר" (גזונטהייט!), או המדריך הדיגיטלי החינמי, החכם ודובר העברית, שפותח על פי מידע שנמסר מבית הספר לרפואה "הרווארד" (מספיק פרסטיז' בשבילכם?) ועוזר לאבחן מה מקור הבעיה הבריאותית שמציקה לכם כרגע, לפני שתציקו לרופא הלא נכון. על לא דבר.

קנדי קראש? פנה את הזמן שלנו, מדובר בשירות ממכר-על: ראשית תתבקשו לזהות מגדרית את הפציינט (גבר/אשה/ילד/ה). ואז לסמן באיזה איבר מתרכזים המכאובים והסימפטומים – מהגבות ועד העקבים, לפי הדמייה תלת מימדית של הגוף, או לפי רשימה אלפביתית ארוכה וממצה ביותר. מיד לאחר מכן תפגשו סדרת שאלות המלוות בהסברים ענייניים ומרגיעים, בניסוחים אישיים ומעודדים ("יופי! כרגע שללנו סכרת!") שיובילו אתכם לאט לאט, שאלה אחרי שאלה (ואפשר גם לחזור אחורה באמצע) עד איתור הגורמים האפשריים לבעיה. כל אופציה אליה תגיעו לבסוף מפוענחת להפליא, ועוזרת לזהות די במדויק איך אתם מרגישים, אבל בעיקר נותנת שם אפשרי לדבר שממנו אתם כנראה סובלים (ולא, זה לא תמיד בלוטת התריס, תתפלאו). מכאן, הדרך לרופא הנכון ולטיפול שאתם באמת זקוקים לו הרבה יותר קצרה וברורה, ובלי אף עצירה באמצע אצל ד"ר גוגל.

עד שעונת הטישו והגועל באוויר תחלוף מעלינו (או עד שמערכת הבריאות תתאושש קצת), הצטיידו במאבחן החיוני והכיפי למדי (מודים) בהישג יד, ושיהיה לכם לבריאות.

"סימפטומייזר – המדריך המלא לאבחון עצמי" (של אתר Doctors מבית זאפ) – להתחלת האבחון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה