07 במרץ, 2011

אני עור, נעים מאוד

הסבונים של Latika החזירו הרבה שמחת חיים לאמבטיה (והמון לחות אבודה לרגליים)

אחרי שחודש אנחנו מתעוררים בוקר-בוקר עם תחושת יובש קלינית, שגם מיטב הקרמים שלנו לא תמיד מצליחים להביס, נאלצנו להודיע לסבון הנוזלי באמבטיה – נו, זה שמייבש אותנו על ימין ועל שמאל – שהוא ואנחנו כבר לא. במקומו, החלטנו לעשות ניסיון אמיץ ולהיקשר מחדש לסבונים מוצקים, טובים ומשמנים, כמו אלו שהיו פה פעם תחת כל דוש רענן.

כאלה הם הסבונים של המותג LATIKA. מזי פלד-אסולין, האישה שמאחורי הסבון,  גדלה בבית בו אמה – קוסמטיקאית וארומתרפיסטית מזה כ-20 שנה, הכינה בעצמה סבונים רפואיים ללקוחותיה. כך למעשה למדה ממנה מזי כיצד להכין סבונים טבעיים ומבוססי שמנים בשיטה המסורתית של כבישה קרה. אולם, רק לאחר נסיעה לחו"ל, בעת שביקרה את אחיה המתגורר בארה"ב והתנסתה בעיצוב סבונים מגליצרין בצורות מיוחדות, החליטה להקים עסק עצמאי משלה שיציע למכירה את שני הקווים – הבריאותי והחתיכי.

כמעט בכל יום מאז הקימה את "לאטיקה" ("צמח קטן" בשפה ההינדית), מוסיפה ומפתחת מזי עוד שילוב חדש לקו הסבונים הטבעיים האינסופי שלה, בעלי תכונות טיפוליות כמו סבון מלח-ים ומנטה משגע שמתאים גם לניקוי פצעים; סבון תה ירוק מרענן ומרגיע לגוף; סבון בוץ ים המלח שמצליח לשחרר כאבים ומתחים תוך מקלחת חמה או שתיים; או סבון מחלב עזים, שמן קצח, לבנדר וחימר רוז עדין שמתאים במיוחד לפילינג של עור מתבגר עם נטייה ליובש. את קו סבוני הגליצרין המפנקים (חומר יקר המופרד בדרך כלל מהסבון במהלכי ייצור תעשייתיים וממנו מכינים קרמים), שעשוי גם הוא כולו מחומרים צמחיים וטבעיים (ללא הדטרגנט SLS) ובריחות מעולים – היא מייצרת בעזרת תבניות מיוחדות בעיצוביה. כך נולדים למשל סבוני רובוטים עם מפתח קפיץ מהממים, עוגיות מקרון וארטיקים שבא לאכול, קאפקייקס וסוכריות על מקל למסיבות, כפתורי ביגוד יפים, פירמידות לפסח, פאזלים, קוביות לגו ואפילו "פולשי חלל" קטנים – שאריחי ואורחי המקלחת שלכם לא יוכלו להתעלם מהם.     

אז נכון, בהתחלה שוב מצאנו את עצמנו קצת רודפים אחריו באמבטיה (אין מה לומר, הגענו לקרקעית). אבל אחרי כמה ניסיונות עם סבון דבש וכורכום עם פצ'ולי ורוזמרין טחון (בתמונה למעלה), המבוסס על 80% שמן זית (יש!), שחיטא, ניקה, עיסה ועשה רק דברים טובים לעור שלנו – החלטנו ששוב לא ניתן לו להחליק לנו מבין האצבעות.       

סבונים טבעיים בהכנה ביתית – 22 ש"ח (ל-100 גר'), סבונים מעוצבים – 12-30 ש"ח (תלוי בגודל העיצוב)
להשיג ישירות מ-"לאטיקה" (משלוחים לכל הארץ), טל': 050-5691111 (מזי), או בקנייה אונליין בחנויות Etsy: לחנות הסבונים הטבעיים – לחצו כאן, לחנות הסבונים המעוצבים – לחצו כאן.


פולשי האמבטיה. סבוני רובוטים מעוצבים של LATIKA

 

 

פוש דה באטן. סבוני כפתורים מעוצבים של LATIKA

 

 

[PSGallery=58t3wu84mi]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה