14 במרץ, 2016

אני, האגדה

שיטת צילום חדשנית בפיתוח כחול-לבן מאפשרת לכם לקבל רגע מצולם או כל דמות בחייכם – כדיוקן תלת מימדי מדויק ומפתיע. סבתא, תגידי צ'יז

טוב, העניין הבא מעלה את האובסס שלנו לתיעוד סלפיז לרמה אחת מעל. והוא כל כך מגניב שאין סיכוי שנצליח לשמור את זה רק לעצמנו. אתם יושבים? יופי. חייכו ותקשיבו לזה:

אחרי עגבניית השרי והדיסק-און-קי – הפיתוח הישראלי שעומד לשגע את היוניברס (או לפחות אותנו) הוא טכנולוגיית צילום חדשנית שמאפשרת לכם לתעד את עצמכם או כל דמות שתחפצו בתלת מימד, ואז לקבל את הדיוקן הכי מדויק שראינו – כבובה לכל דבר. כל הטרפת הזאת פותחה ב-People-Studio שבלב תל אביב, לשם תתבקשו להגיע ולהצטלם במשך שניה אחת בלבד במערכת מיוחדת ומקורית שמורכבת מ-90 מצלמות שמצלמות אתכם סימולטנית מכל כיוון אפשרי (חלום שלנו!). התמונות שהתקבלו ואישרתם (זה השלב לבקש פוטושופ על המתניים והשיזוף) עוברות להרכבה ממוחשבת, ואז לעיבוד ידני בידי אמני-מידול מומחי התוכנה (שיכולים למשל לחבר בין הדמויות שהצטלמו). משם עוברים לשלב ההדפסה התלת-מימדית (הכי מרגש), ולבסוף – לגימור בעבודת יד, ניקוי יסודי, הבלטת והקשחת צבעוניות – ופיניטו! קבלו פסלון אוסקר בדמותכם שיכול לעמוד על השולחן של בן / בת הזוג (כולל תזכורת לתאריך האנברסרי), או על עוגת החתונה שלכם, או בשלט משפחתי תלת-מימדי לדלת שיטריף את השכנים, סוביניר של רקסי, מתנת חנפנות לבוס שחוגג אקזיט, מה שתרצו. כל הדמויות מודפסות מחומר קרמי איכותי ועמיד שיישאר כמזכרת נצח מכל רגע מפתיע שתרצו לתעד.

בסטודיו מספרים שכבר יצא להם למשל ליצור דמות כורעת ברך שהוגשה עם הטבעת, זוג בדרך לחתונה או רגע לפני הלידה (הבטן כלולה במחיר), דיוקן מוגדל של ראש לצרכי אמנות (או תעופה עצמית), ילד חובב כדורסל בצעד וחצי, דיוקן של נכד חדש לקרובים בחו"ל, ועוד המון רעיונות מקוריים. אגב, מי שרוצה להפתיע ולייצר דמות בלי לספר למצולם מה קורה – בסטודיו ישנה דלת אחורית דרכה תוכלו להגניב את סבתא לחדר המצלמות, וכעבור חודש – להגניב אותה לגמרי עם בובה בדמותה. תמיד רצינו ברבי-סבתא.

דיוקן תלת מימדי – מחירים לדוגמא: מודל לילד – החל מ-550 ש"ח, מודל למבוגר יחיד – החל מ-650 ש"ח, מודל זוגי – החל מ-1100 ש"ח. אספקה עד חודש (בשליחות או איסוף עצמי).
לרכישה (כולל שובר מתנה) – עברו לחנות האונליין של People-Studio. כתובת הסטודיו – השלושה 2, תל אביב, טל': 1.700.702.714

 

סלפי, הדור הבא. People-Studio (צילום: Yehodar photography)

סלפי, הדור הבא. People-Studio (צילום: Yehodar photography)

 

 

סוביניר מגניב לכל תחביב. People-Studio (צילום: Yehodar photography)

סוביניר מגניב לכל תחביב. People-Studio (צילום: Yehodar photography)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה