14 בנובמבר, 2011

אנה מוכשרת, המון פוטנציאל

החלטנו לעשות צעד אמיץ באמת: נטשנו את הספר השכונתי והתמסרנו לחלוטין לידיה הנאמנות של אנה ממספרת "סוקולוב"

תספורות של גברים נחלקות לרוב לאחת מהקבוצות הבאות: או – "עשיתי בבית עם מכונה. יצא לי ישר מאחורה?", או – "אני שנים הולך לספר של אבא שלי. הוא גם נותן לי סוכריה", או, וזה הכי לא מומלץ – "אני מתחתן היום". בדיוק בגלל זה, לא יכלנו להוריד את העיניים בשישי האחרון מבחור, שכלל לא נראה ממהר לחופה, ובכל זאת הפגין תספורת שונה בנוף, לא מתאמצת שזכתה לציון "אמדורסקי" בסולם המגניבות שלנו. בלי לחשוב פעמיים ניגשנו לברר את העניין ושמענו לראשונה על אנה ממספרת "סוקולוב" בתל אביב.

אנה טרטקובסקי היא מעצבת שיער שעברה הכשרה במספרות מובילות בקנדה, ומדי שנה מקפידה לבקר בתערוכות עיצוב שיער בלונדון, פריז ובירות אופנה אחרות באירופה, כי כמו שהיא אומרת, תמיד יש מה ללמוד. חברה טובה שלנו, שמארחת בימים אלה חבר וחברה רוקיסטיים מהולנד ועוד אחד מנורבגיה, התנדבה מיד להתייצב יחד עם כל החבורה הנרגשת במספרה של אנה ושלומי בסוקולוב, ודיווחה כבר בזמן ההמתנה על אווירה שמחה כמו במספרות השכונתיות של פעם: עיצוב נעים ושקט, שירות אישי ומרגיע, שיחות כיפיות ולא מחייבות, ובעיקר זוג ידיים מיומנות וחרוצות שכיף להתמסר אליהן. בסוף היום – יצאו מהמספרה ארבעה פרצופים זוהרים, כמו שרק תספורת טובה יכולה לעשות, הכוללת כאמור זמר הולנדי שהתחייב לעלות לבמה עם הפריזורה החדשה, נורבגי שהשיל שני חורפים של דיכאון סקדינבי מעליו, ושתי בחורות עם פן מדוייק, לא דרמטי, וכזה שמושך "תתחדשי" גם באסוף.

אגב, שלא תטעו, את אותם ניסים מחוללת אנה גם במחלפות נשיות, שמקבלות טאץ' מיוחד, רגוע וסופר מקצועי תחת ידיה המיומנות.
לסיכום, ולכל מי שעד היום מתבייש לעזוב את הספר בשכונה (שמגיל 15 כבר אינה השכונה שלו) – עשו טובה ושלחו אותו מיד לאנה. העורף שלו יגיד לכם תודה.

מספרת "סוקולוב" בהנהלת אנה ושלומי תספורת לגברים – 80 ש"ח, תספורת לנשים – 200 ש"ח, צבע – 200 ש"ח
סוקולוב 44 (קרוב למתחם בזל), תל אביב, טל': 03-5464161 (אנה), שעות פתיחה: ראשון-שלישי-רביעי 09:00-20:00, חמישי – 09:00-חצות, שישי – 09:00-15:00

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה