20 במרץ, 2017

אמנות לכל פועל

חנות הגלויה הסודית מבית יריד צבע טרי - נפתחה הבוקר במרמלדה מרקט לחמישה ימים בלבד. טוסו לבחור לכם אמנות מקורית הביתה, במחיר נגיש ועם סיכוי טוב לחתימה של גרבוז

גוד מורנינג ליידיז אנד ג'נטלמן!

הבוקר נפתחה במרמלדה מרקט, כבכל שנה, חנות הגלויה הסודית. מי שמכיר את העניין ומחכה כבר שנה שלמה לרגע הזה – מקבל פטור מקריאת האייטם ומוזמן לטוס ממש עכשיו לחנות ולבחור לעצמו את הגלויות שחשקה נפשו.

כל השאר – הנה אנחנו מסבירים:

מיזם “הגלויה הסודית”, שנעשה בשיתוף אגף החינוך לאמנות של מוזיאון תל אביב, הוא פרויקט הדגל החברתי של יריד “צבע טרי” – הבמה המרכזית לחשיפת אמנים צעירים וגלריות עצמאיות, ובאופן כללי – לונה פארק לשוחרי אמנות ותרבות בכלל. ובכן – בכל שנה, בחדר מלהיב אחד ביריד נפרשות כ-1,000 עבודות אמנות ישראלית עכשווית, מקוריות ושוות, בגודל אחיד של  גלויה, שאמנים, צלמים ומעצבים בעלי שם כמו גם סטודנטים לאמנות ועיצוב – הכינו במיוחד עבור האירוע. כל הגלויות היפהפיות (אתם לא מאמינים עד כמה) מוצגות אנונימית על המדף, בלי שתדעו מי הכין איזו, ובמחיר קבוע של 180 ש”ח.

אז כמו שאמרנו, החל מהיום (ועד יום שבת ב 18:00) כל הגלויות מחכות לכם בחנות האונליין של פרויקט הגלויה הסודית, שנפתחת בלעדית לפני פתיחת היריד – ואתם מוזמנים להיות הראשונים לבחור (ולקבל כרטיס כניסה בהנחה ליריד צבע טרי). את הגלויה שרכשתם אונליין תקבלו ביריד, במתחם הגלויה הסודית (במילים אחרות – קניתם גם בילוי!). מניסיון העבר: הגלויות נחטפות וכדאי לכם למהר.

ויש גם חידוש מרגש – השנה, תוכלו לרכוש לצד הגלויות גם מסגרות תואמות – יפהפיות מהחנות PULP. למה זה חשוב? כי אם לא תכניסו למסגרת – יש סיכוי טוב שתאבדו את היצירה שלכם וזה מבאס מאוד. מניסיון.

זהו, הכדור אצלכם.

הסתערו מיד – וארגנו לעצמכם ולאהובים שלכם מתנת פסח מצטיינת.

לחנות האונליין של הגלויה הסודית
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה