03 באפריל, 2010

אמנות, בואי הביתה

ורדי כהנא מציעה לכם למהר ולרכוש לעצמכם מתנת-אפטר-חג יוקרתית ובעלת ערך אמנותי רב - צילום של אנני לייבוביץ' משנות ה-70 (או לפחות לחלום על כזאת)

מי מכם שרוצה לראות או להראות צילום של סאלי מאן, של נאן גולדין או של שירין נשאט, אצלו בסלון (על הקיר ולא רק בספר) – יואיל בטובו ליצור קשר עם "כריסטיס" ניו יורק, ומהר. ב- 15 באפריל תיערך מכירה פומבית של הדפסות קטנות של צלמים גדולים ביניהן שתי תמונות עוצרות נשימה של גרגורי קרודסון, פורטרט יפיפה של שרלוט ראמפלינג שצילם הלמוט ניוטון וגם שתי הדפסות שחור לבן של אנני לייבוביץ' משנות ה-70 המוקדמות, מתקופת עבודתה במגזין "רולינג סטון".

מדובר בשנות התום – עולם המוסיקה שקוע עמוק בקלישאת ה"סקס, סמים ורוקנרול", החיים על הקצה באים לידי ביטוי בצילום המחוספס שלייבוביץ' מציגה באותה תקופה במגזין. היא מצלמת ב-35 מ"מ. שחור לבן, מתעד, לא מתערב. לדבריה, כשליוותה את מיק ג'אגר ו"האבנים" במסע ההופעות שלהם בארה"ב ,התנהלה על תקן גרופית לא מורגשת. הצילום של ג'ון ויוקו משנות ה-70 היה אחד מסדרה שצילמה למשימת השער הראשון שלה ל"רולינג סטון". 10 שנים יעברו עד שתנציח לייבוביץ' את גו'ן ויוקו בפוזה העוברית המפורסמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה