05 בינואר, 2016

אמנות או נמות

אתר ARTSY מאגד את כל מה שרציתם לדעת לפני ואחרי הביקור בכל מוזיאון וגלריה בעולם. בואו ילדים, ככה נראה הג'ימבורי שלנו

אנחנו יודעים יפה מאוד שמתחת למיילים והלשוניות שקשורות לעבודה, מסתתר לכם כרגע במחשב קיצור דרך סופר-מהיר לאיזיג'אט, סקייסקנר או כל אתר שמבטיח לקחת אתכם רחוק מכאן ועכשיו, גם אם זה לקוויקי ביוון. ובכן, לקראת הוויקאנד האסקפיסטי הבא שלכם, אנחנו אשכרה נותנים לכם משהו להעביר במזוודה ואף מילה בבידוק, כן?):

הכירו את אתר ARTSY, ששם לעצמו מטרה יומרנית אך נהדרת – לאגד תחת קורת אונליין אחת את כל האמנים, היצירות, המוזיאונים, הירידים והדברים הכי רותחים שמתרחשים בבירות עולם האמנות בכל רגע. ארט-פדיה, אם תרצו. בעזרת חיפוש מהיר או חלוקה חכמה (לפי אמנים / עבודות / תערוכות / גלריות / זרמים וכולי) תוכלו לדעת מה קורה כרגע בלמעלה מ-3,500 מוזיאונים מובילים במילאנו, טוקיו, הונג-קונג, סן פרנסיסקו, ברלין, ניו יורק, ועוד (כולל מדריך מרוכז לישראל), ולהציץ בלפחות 300,000 יצירות משחר היסטוריית האמנות ועד היום. מי שבא לכאן כדי לדבר ביזנס, יכול למצוא את כל המכירות הפומביות הסודיות, לדעת איזו עבודה נמצאת בדיוק איפה, לעקוב אחרי אמנים ספציפיים, וגם לקנות אונליין יצירות מהעולם שמוצעות למכירה באתר.

במילים אחרות, עד שהדלתות נפתחות באורסיי – הרימו קצת רגליים ושוטטו בינתיים באתר, הכירו טוב יותר את הסיפורים שמאחורי התמונות ואולי תצליחו להפתיע את הקבוצה שלכם עם משפטים כמו "ידעתם שדונטלו הצית את תנועת הרנסנס?".

אתר ARTSY (זמין גם באפליקציה למכשירים ניידים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה