13 בפברואר, 2012

אמא מחליפה

מוצרי הטקסטיל המושקעים של Mrs. Patchwork דואגים לעטוף את הבייבי שלכם לאן שלא ילך

בתור ילדים, אין דבר שקינאנו בו יותר מאשר אמא שיודעת לתפור. תמיד סביב פורים, יכלנו לזהות מיד למי חילקו אמא עם מכונת זינגר וכשרון יצירה שהופכים שתי ציפיות ישנות ל"נסיכת העננים"; ומי זכה (כמונו) להורים עם חיבה למשחקי מילים, ששולחים את הילד לביה"ס בשרשרת שום וכותרת של עיתון "דבר". הנה קחו למשל את ליאת ברלב רחמני, שתופרת כל מה שאפשר לחדרי תינוקות וילדים, ושואבת השראה בעיקר מהצרכים של בנה הקטן. אף אחד לא אמר שהחיים הוגנים.

ליאת, בעלת המותג "MRS. PATCHWORK – מעשה בטלאים", מציעה כנרמז מהשם, שמיכות טלאים לעגלה, לפיקניק ולבכלל, ועוד שלל מוצרי טקסטיל העשויים מפאטצ'ים יפים בעבודת יד סופר-מושקעת. את מגן הראש למיטת תינוק למשל, עיצבה כסיפור רקום עם חיות מתוקות, שיעסיק את העולל וירוויח לכם עוד כמה דקות נמנום כל בוקר, בדוק. יש גם כריות נוי וציפיות תואמות, שק חיתולים, ארגז בד קשיח לאחסון צעצועים, ועוד, אבל הכי פינוק זה "הצ'ופצ'יקים" – שימו לב לזה: איך שחזרה מבית החולים עם בנה הטרי, נתקלה ליאת בתופעת "הרגע הנחתם אותי על שידת ההחתלה ובכל זאת אני משתין עליכם (ועל עצמי) בקשת", והחליטה לעשות מעשה. אחרי ששמעה שבחו"ל קיים ה-"פיפי-טיפי" – מעין כיסוי קטנטן בצורת אוהל טיפי, שנועד לכסות למתחתל את העניינים ולספוג את הטיפות בזמן, החליטה להכין גרסת כיסוי משלה. קונוסי "הצ'ופצ'יקים" שיצרה כוסו בבדים צבעוניים מבחוץ, בטנת מגבת עבה מבפנים, ומאפשרים לחסוך גם בחיתולים, גם בכביסות וגם בעצבים על החולצה שהלכה לאמא (וכמובן – זכו מיד להזמנות מצד כל חברותיה ואמהות לבנים שאננים אחרים).

בדף הפייסבוק של "מיס פאטצ'וורק" עולה בקביעות תמונת "מתנת החודש" ובה ליאת פורשת משחקי נייר שעיצבה לגרסת הדפסה, כך שתוכלו לגזור וליצור אותם בעצמכם (סביבון, משקפת, בובת נייר על אטבי כביסה, לוח שנה, קוביות בניינים, ועוד). בקיצור, עם מי צריך לדבר לקראת העונה הבאה של "אמא מחליפה"?

מוצרי טקסטיל בעבודת יד לתינוקות ולילדים – מגן ראש "מעשה בטלאים" (ניתן להזמין לפי סיפור אישי) – 400-600 ש"ח, שמיכת טלאים לפיקניק (עם בטנה דוחת מים, 1.5 מ' X על 2 מ') – 420 ש"ח; ארגזי אחסון – 250 ש"ח
להשיג בחנות של Mrs. Patchwork, או ישירות מהמעצבת, תל אביב – 054-4797252 (ליאת), mrs.patchwork@gmail.com. לפרטים נוספים ולהורדת "מתנת החודש" (משחקי "עשה זאת בעצמך" בעיצוב ליאת) – הצטרפו לעמוד הפייסבוק.

 

ספר לנו סיפור. מגן ראש המציג מעשה בטלאים של Mrs. Patchwork (צילום: טל רותם)



עושים סדר בחדר. ארגזי האחסון של Mrs. Patchwork (צילום: טל רותם)




עבודת יד מכל לצד. Mrs. Patchwork (צילום: טל רותם)


[PSGallery=adx3vo7t3v]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה