18 בדצמבר, 2014

אל תקרא לי טוויגי

אליוט נאלצת להסכים עם המבקרים: היוצרת FKA Twigs היא אחד השמות הכי חמים, מקוריים ומסובכים בעולם המוזיקה כרגע. הכירו את הבחורה שפעם קראו לה טוויגס

לא פעם שטחתי כאן את סלידתי מתעשיית המוסיקה, ובמיוחד מהמבקרים. ראיתי בלונדון לא פעם איך משחדים כותבים חשובים בכסף וסמים לכתוב משהו טוב על להקה נפוחה ומשעממת, ומאז אני לא מאמינה להם בכלל. אבל – והכי ידעתם שמגיע כאן אבל – גם תרנגולת עיוורת תופסת לפעמים גרעין, כמו שסבתא שלי הייתה אומרת. תשמעו, השם הכי חם בלונדון היום היא בחורה בת עשרים ושש, במקור ט'אליה דאברט בארנט, שם במה אף קיי איי טוויגס. קודם תשאלו מה פרוש השם, ובצדק: אז ככה. הבחורה שלנו התחילה את דרכה כרקדנית, גם בקליפים של קיילי למשל, ורגליה הדקיקות והכפיסיות הרוויחו לה את הכינוי "טוויגס", יעני, כפיסי עץ. היא החליטה כמו רבות וטובת לפניה (כמוני למשל) להפוך את הכינויי לשמה, אלא שהסתבר שכבר יש משהי שמופיעה כ "טויגס", ולהלן ה"אף.קיי.איי"- ראשי התיבות המקובלים באנגלית ל"לשעבר ידועה כ". כלומר בתרגום חופשי קוראים לה, "זאת שפעם קראו לה כפיסי עץ". מתחכם.

עכשיו משהכרנו, נגיע לעיקר. הבחורה מעיזה לערבב סול ואר.אנ.בי עם הפקה סופר מעיזה וחדשנית. יש לה שירים טובים וצליל חדש לגמרי. היא מזכירה קצת את טריקי, אבל עם קורטוב של פופ ובלי הדיכאון. הבחורה שלנו כאמור היא הדבר הכי חם באנגליה, אבל גם באמריקה היא כבר מתחילה להצליח. השמועה מספרת שהחבר הנוכחי שלה כרגע הוא רוברט פטינסון, רק אחד השחקנים הכי מבוקשים בתבל, מה שכנראה לא יפריע להצלחתה. לא שהיא לא טובה באמת, אבל אתן יודעות איך התעשייה הזאת עובדת. מה שמביא אותי חזרה להתחלה – לפעמים המבקרים צודקים. תקשיבו לבחורה הזאת, זה תענוג.

האלבום lp1 של Fka twigs – החל מ-69.90 ש"ח
להשיג במוסיקה נטו

[youtube psOGsFGQsH8]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה